- 28 Ara 2020
- 951
- 184
- Çevrimiçi zamanı
- 5d 7h 27m
- 33
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2, LoL, Point Blank, SKILL, DrakenSang, Wolfteam

3Ds Max Tarihçesi ve Gelişimi
3ds Max, öncelikle 3D Studio adıyla 1990'larda ortaya çıkan bir 3D modelleme, animasyon ve görselleştirme yazılımıdır. Yazılım,
Kinetix (sonradan Autodesk tarafından satın alındı) tarafından geliştirildi ve o zamandan beri sürekli olarak güncellenmiş ve geliştirilmiştir.
İlk sürüm olan 3D Studio, 1990 yılında piyasaya sürüldü ve MS-DOS işletim sistemi üzerinde çalışıyordu.
Başlangıçta sadece modelleme ve temel animasyon özelliklerine sahipti.
Daha sonra 1996 yılında Windows platformuna taşınarak 3D Studio Max adını aldı.
Bu geçişle birlikte yazılım, daha fazla kullanıcı tabanına ulaşarak popülerlik kazanmaya başladı.
1990'ların sonlarına doğru, 3ds Max'e pek çok yeni özellik eklendi.
1997'de tanıtılan Character Studio, karakter animasyonu için gelişmiş bir araç seti olarak sunuldu.
1999'da tamamen yenilenen bir kullanıcı arayüzü ve iyileştirilmiş modelleme araçları içeren 3ds Max R2 sürümü yayımlandı.
Bu sürümde çok sayıda yeni özellik ve performans geliştirmesi yer aldı.
2000'lerin başlarında, 3ds Max daha da gelişti ve 3ds Max 4, 5, 6 gibi yeni sürümlerle kullanıcılara sunuldu.
Bu sürümler, modelleme, animasyon, aydınlatma ve görselleştirme alanlarında önemli geliştirmeler içeriyordu.
2005 yılında 3ds Max 7, 64-bit işletim sistemlerini destekleyen ilk sürüm oldu.
3ds Max'in gelişimi, daha sonraki yıllarda da devam etti. Sürüm 2008, bir dizi yeni özellik ve iyileştirme sunarak,
daha gerçekçi görüntüler oluşturmayı kolaylaştırdı. 2010'da 3ds Max 2011'in piyasaya sürülmesiyle birlikte, program Autodesk 3ds Max olarak yeniden adlandırıldı.
Sonraki yıllarda, 3ds Max'e pek çok yeni özellik eklenmeye devam edildi.
Performans iyileştirmeleri, gelişmiş modelleme araçları, gerçekçi görselleştirme seçenekleri ve entegrasyon kolaylığı gibi alanlarda sürekli gelişmeler yapıldı.
Ayrıca, bulut tabanlı işbirliği, simülasyon araçları ve mobil platformlarla uyum gibi yeni trendlere de ayak uyduruldu.
3ds Max, öncelikle 3D Studio adıyla 1990'larda ortaya çıkan bir 3D modelleme, animasyon ve görselleştirme yazılımıdır. Yazılım,
Kinetix (sonradan Autodesk tarafından satın alındı) tarafından geliştirildi ve o zamandan beri sürekli olarak güncellenmiş ve geliştirilmiştir.
İlk sürüm olan 3D Studio, 1990 yılında piyasaya sürüldü ve MS-DOS işletim sistemi üzerinde çalışıyordu.
Başlangıçta sadece modelleme ve temel animasyon özelliklerine sahipti.
Daha sonra 1996 yılında Windows platformuna taşınarak 3D Studio Max adını aldı.
Bu geçişle birlikte yazılım, daha fazla kullanıcı tabanına ulaşarak popülerlik kazanmaya başladı.
1990'ların sonlarına doğru, 3ds Max'e pek çok yeni özellik eklendi.
1997'de tanıtılan Character Studio, karakter animasyonu için gelişmiş bir araç seti olarak sunuldu.
1999'da tamamen yenilenen bir kullanıcı arayüzü ve iyileştirilmiş modelleme araçları içeren 3ds Max R2 sürümü yayımlandı.
Bu sürümde çok sayıda yeni özellik ve performans geliştirmesi yer aldı.
2000'lerin başlarında, 3ds Max daha da gelişti ve 3ds Max 4, 5, 6 gibi yeni sürümlerle kullanıcılara sunuldu.
Bu sürümler, modelleme, animasyon, aydınlatma ve görselleştirme alanlarında önemli geliştirmeler içeriyordu.
2005 yılında 3ds Max 7, 64-bit işletim sistemlerini destekleyen ilk sürüm oldu.
3ds Max'in gelişimi, daha sonraki yıllarda da devam etti. Sürüm 2008, bir dizi yeni özellik ve iyileştirme sunarak,
daha gerçekçi görüntüler oluşturmayı kolaylaştırdı. 2010'da 3ds Max 2011'in piyasaya sürülmesiyle birlikte, program Autodesk 3ds Max olarak yeniden adlandırıldı.
Sonraki yıllarda, 3ds Max'e pek çok yeni özellik eklenmeye devam edildi.
Performans iyileştirmeleri, gelişmiş modelleme araçları, gerçekçi görselleştirme seçenekleri ve entegrasyon kolaylığı gibi alanlarda sürekli gelişmeler yapıldı.
Ayrıca, bulut tabanlı işbirliği, simülasyon araçları ve mobil platformlarla uyum gibi yeni trendlere de ayak uyduruldu.
