[C++]Boss Sekmeme Sistemi (Manuel)

Ryuga

Onaylanmış Üye
Onaylanmış Üye
29 Mar 2020
24
25
Çevrimiçi zamanı
3h 43m
3
Best answers
0
Vnumunu tanıttığınız bosslar sekmez.

C:
//ClientSource>GameLib>ActorInstanceBattle.cpp'de arat
bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum) // case kodlarıyla olan kod bloğunu bulun
//Switchin içini tamamen değiştirin, aşşağıdaki gibi vnumlarını tanıttığınız bosslar artık sekmez.
{
    switch (vnum)
    {
    case 1093:  // LUSİFER
        return true;
    case 2598:  // AZRAİL
        return true;
    case 6091:  // RAZADOR
        return true;
    case 6191:  // NEMERE
        return true;
    case 691:  // ORK REİSİ
        return true;
    case 2091:  // KRALİÇE ÖRÜMCEK
        return true;
    case 2092:  // ÖRÜMCEK BARONES
        return true;
    case 2094:  // ÖRÜMCEK BARONU
        return true;
    case 1901:  // DOKUZ KUYRUK
        return true;
    case 2491:  // KOMUTAN
        return true;
    case 2492:  // GENERAL
        return true;
    case 2591:  // TARTARUS
        return true;
    case 3491:  // TRİTON
        return true;
    case 3790:  // GARGOYLE
        return true;
    case 3190:  // ARGES
        return true;
    case 3191:  // POLYPHERMOS
        return true;
    case 3595:  // ZALİM KEMİKSURAT
        return true;
    case 3791:  // KRAL VOBA
        return true;
    case 3596:  // ZALİM KIZILREİS
        return true;
    case 3490:   // GENERAL KAPPA
        return true;
    case 3590:  // KEMİKSURAT
        return true;
    case 3690:  // GENERAL ISTAKOZ
        return true;
    case 3591:  // KIZIL REIS
        return true;
    case 3290:  // RAKSHASA
        return true;
    case 3391:  // LEMUR MUHAFIZI
        return true;
    case 3390:  // LEMUR PRENSI
        return true;
    case 3911:  // AKU BEKU
        return true;
    case 3912:  // Arboretum
        return true;
    case 3913:  // Sekomor
        return true;
    case 3890:  // Kaptan Şrak
        return true;
    case 3891:  // DEV ÖCÜ
        return true;
    case 2493:  // MAVİ EJDERHA
        return true;
    }
    return false;
}
 
Üst