- 29 Mar 2020
- 24
- 25
- Çevrimiçi zamanı
- 3h 43m
- 3
- Best answers
- 0

Vnumunu tanıttığınız bosslar sekmez.
C:
//ClientSource>GameLib>ActorInstanceBattle.cpp'de arat
bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum) // case kodlarıyla olan kod bloğunu bulun
//Switchin içini tamamen değiştirin, aşşağıdaki gibi vnumlarını tanıttığınız bosslar artık sekmez.
{
switch (vnum)
{
case 1093: // LUSİFER
return true;
case 2598: // AZRAİL
return true;
case 6091: // RAZADOR
return true;
case 6191: // NEMERE
return true;
case 691: // ORK REİSİ
return true;
case 2091: // KRALİÇE ÖRÜMCEK
return true;
case 2092: // ÖRÜMCEK BARONES
return true;
case 2094: // ÖRÜMCEK BARONU
return true;
case 1901: // DOKUZ KUYRUK
return true;
case 2491: // KOMUTAN
return true;
case 2492: // GENERAL
return true;
case 2591: // TARTARUS
return true;
case 3491: // TRİTON
return true;
case 3790: // GARGOYLE
return true;
case 3190: // ARGES
return true;
case 3191: // POLYPHERMOS
return true;
case 3595: // ZALİM KEMİKSURAT
return true;
case 3791: // KRAL VOBA
return true;
case 3596: // ZALİM KIZILREİS
return true;
case 3490: // GENERAL KAPPA
return true;
case 3590: // KEMİKSURAT
return true;
case 3690: // GENERAL ISTAKOZ
return true;
case 3591: // KIZIL REIS
return true;
case 3290: // RAKSHASA
return true;
case 3391: // LEMUR MUHAFIZI
return true;
case 3390: // LEMUR PRENSI
return true;
case 3911: // AKU BEKU
return true;
case 3912: // Arboretum
return true;
case 3913: // Sekomor
return true;
case 3890: // Kaptan Şrak
return true;
case 3891: // DEV ÖCÜ
return true;
case 2493: // MAVİ EJDERHA
return true;
}
return false;
}