[C++] Silah evrim sistemi Fixi

Ryuga

Onaylanmış Üye
Onaylanmış Üye
29 Mar 2020
24
25
Çevrimiçi zamanı
3h 43m
3
Best answers
0
Bir müşterimin ilettiği sorundu önceden çözmüştüm fakat paylaşma gereği duydum. Sorun : Evrimin verdiği ekstra güç sadece moblara işler. Karakterlere de işlemesinin çözümü şudur:

C:
//Battle.cpp arat

if (pkVictim->IsNPC)

// Üstüne ekle

if (pkVictim->IsNPC() || pkVictim->IsPC())
{
         
         LPITEM pkWeapon = pkAttacker->GetWear(WEAR_WEAPON);
         if (pkWeapon && IS_SET(pkWeapon->GetFlag(), ITEM_FLAG_RARE_ABILITY))
     {
                      if (pkWeapon->GetRareLevel() == 1)
                           iAtk += (iAtk * 4) / 100;
                      else if (pkWeapon->GetRareLevel() == 2)
                           iAtk += (iAtk * 8) / 100;
                      else if (pkWeapon->GetRareLevel() == 3)
                           iAtk += (iAtk * 12) / 100;
                      else if (pkWeapon->GetRareLevel() == 4)
                           iAtk += (iAtk * 16) / 100;
                      else if (pkWeapon->GetRareLevel() == 5)
                           iAtk += (iAtk * 20) / 100;
                      else if (pkWeapon->GetRareLevel() == 6)
                           iAtk += (iAtk * 24) / 100;
                      else if (pkWeapon->GetRareLevel() == 7)
                           iAtk += (iAtk * 30) / 100;
    }
}
 
Üst