Destek Sistemi ve Bilet Oluşturma

Sahrap

Fahri Üye
Fahri Üye
T.C Vatandaşı
5 Kas 2021
147
46
Çevrimiçi zamanı
16h 49m
18
Best answers
0
Oyuncu
Kinght Online, Mt2, Valorant, Cs:Go
Merhaba değerli Knight Online oyuncuları.

Bu rehber konumuzda bilet sisteminin kullanımı hakkında kısa bilgiler sunuyoruz. Destek Sistemi hesaplarınızla ve oyun içi karakterleriniz ile ilgili destek alabileceğiniz yerdir. Bilet sistemini kullanırken seçeceğiniz doğru kategori işlemlerinizin daha hızlı gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Bilet göndermek için öncelikle destek sistemi adresine gidiyoruz; https://support.nttgame.com

1.jpg



Daha sonra sol tarafta bulunan “Login With Portal ID” tıklayarak, kullanıcı adı ve şifremizle destek sistemine giriş yapıyoruz.

2.jpg


Bilet oluşturmak için “Submit a Ticket” seçeneğini tıklıyoruz ve kategori seçimine ilerliyoruz.

3.jpg


NTT Portal kategorisinde;

SMS Verification (Trading Ability) :
Knight online oyuncuları oyundaki ticareti aktif hale getirmek için 5 Npoints karşılığında SMS onayı yapmaktadırlar. Bu durumla ilgili yaşadığınız problemlerde bu kategoriyi seçebilirsiniz.
E-Mail Issues: Hesabınızın kayıtlı olduğu e-posta adresi ile ilgili yaşadığınız problemlerde (E-posta gelmeme sorunu vs.) bu kategoriyi kullanabilirsiniz.
Password Issues: Oyun hesap şifreniz, Güvenlik Anahtarınız ve VIP Key'iniz ile ilgili problemlerde bu kategoriyi kullanmanız gerekmektedir.
Hacked Account: Hack olayları veya hesabınıza bilginiz dışında erişiminizi kaybetmeniz durumunda kullanacağınız kategoridir.


4.jpg


Knight Online kategorisinde;

KO Ban / Jail / Unblock:
Oyun içerisinde ceza aldığınız tüm durumlar (Banlanma, Hapis, Mute vs.) için bu kategoriyi seçmeniz gerekmektedir.
PUS / Purchase / Billing Issues: Power Up Store ile ilgili yaşadığınız tüm sorunlar (Npoints yükleme hatası, PUS üzerinden alınan eşyanın gelmemesi vs.) ile alakalı bilet göndermek için bu kategoriyi seçmeniz gerekmektedir.
Bug: Oyun içerisinde karşılaştığınız hata ile ilgili bu kategoriyi seçebilirsiniz. Örneğin; Tüm denemelere rağmen görevleri alamama, trade sırasında verilen eşyanın karşı tarafa gitmemesi vs.)
Promo Code: Prome Code kullanırken aldığınız hata ile ilgili bu kategoriyi seçebilirsiniz.


5.jpg


CS / OTP kategorisi üzerinden: Hesabınızın bağlı olduğu tüm ICS/OTP işlemleri için bilet gönderebilirsiniz.

Gönderdiğiniz biletleri takip etmek için support sayfasında “My Tickets” bölümünü kullanabilirsiniz.


6.jpg


Önemli Notlar:
• Gönderdiğiniz biletlere kategorinin yoğunluğuna da bağlı olarak ortalama 3 iş günü içerisinde cevap verilmektedir.
• Bilet gönderdikten sonra destek ekibi cevap verene kadar lütfen biletinizi güncellemeyiniz. Aksi takdirde biletiniz sırasını kaybedecek ve cevap alma süreniz uzayacaktır.
• Hafta sonu destek ekibi biletleri yanıtlamamaktadır.
• Kategori seçimi yapamadığınız durumlarda Ctrl+F5 kombinasyonunu deneyebilirsiniz.
 
Üst