- 28 Ara 2020
- 951
- 184
- Çevrimiçi zamanı
- 5d 7h 27m
- 33
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2, LoL, Point Blank, SKILL, DrakenSang, Wolfteam

SELAMUN ALEYKUM
KONUMA HOŞGELDİNİZ

Bir veya iki kalıcı benzerliğin yanı sıra, Final Fantasy VII Remake'deki savaş sistemi, orijinal oyunda bulunandan inanılmaz derecede farklı. En büyük değişiklik elbette sıra tabanlı savaştan uzaklaşmaktır, ancak yol boyunca alışmanız gereken birkaç yeni mekanik daha vardır.
Kesin olarak konuşursak, kademeli mekanik, yıllar boyunca diğer birkaç Final Fantasy oyununda göründüğü gibi tam olarak 'yeni' değil. Bununla birlikte, Final Fantasy VII dünyasında ilk kez yer alıyor ve oyunun savaşlarının oynanış şekli üzerinde büyük bir etkisi olabilir. HP'leri bitene kadar düşmanları büyük saldırılarla vurmak yerine, oyuncuları savaşmak için daha stratejik bir yaklaşım benimsemeye teşvik eder.

Nasıl çalışır.
Düşmanları şaşırtma fikrine aşina olmayanlar için, oyunculara daha fazla hasar verirken aynı zamanda düşmanı belirli bir süre için etkisiz hale getirmenin bir yolu olarak etkili bir şekilde hizmet eder. Her düşmanın adının altında kendi turuncu kademeli çubuğu vardır ve bu çubuğun tükenmesi, bu savunmasızlığın artmasına neden olacaktır. Çubuğu tüketmenin en iyi yolu olduğu gibi, ne kadar süreceği düşmandan düşmana değişir.
Belirli saldırıları ve yetenekleri kullanarak, bir saldırının kademeli bir düşmana verdiği hasar miktarını artırmak da mümkündür ve bu, düşman sendelendiğinde ekranda görünen değerle belirtilir. % 160'ta başlar ve yeterli yetenekler kullanılırsa süresiz olarak yükselebilir. Battle Intel Report 12'yi tamamlamayı uman herkesin% 200 hasara ulaşması gerekirken, Staggering Feat kupasının kilidini açmak için% 300 gerekir.

Strateji.
Bunu başarmanın en iyi düşmanlarından biri, anormal derecede uzun sendeleme süresi sayesinde Fat Chocobo'dur. Bu, hasar yüzdesini yükseltmek için tipik bir düşmana göre çok daha fazla zamanınız olacağı ve böylece başarı şansınızı katlanarak artıracağınız anlamına gelir. Battle Intel Report 10'un kilidini açtıktan sonra, Chadley ile konuşup ortaya çıkan menüden 'VR Görevleri'ni seçerek çağırmaya meydan okuyabileceksiniz.
Kademeli hasarı artırmak söz konusu olduğunda açık ara en etkili olanı olduğu için, bu savaş için partinizde Tifa'nın olduğundan emin olmak isteyeceksiniz. Erişiminiz varsa, ATB Boost ve ATB Assist Materia'nın yanı sıra bir Zaman materyali küresi de donatın, böylece grubunuza Acele edebilirsiniz. Henüz anlamadıysanız, ATB göstergelerinizi dolu tutmak, önümüzdeki savaşta inanılmaz derecede önemli olacak.

Başladıktan sonra, şişman Chocobo'ya, kademeli çubuğu neredeyse bitene kadar normalde yaptığınız gibi saldırın. Ardından, kendinize biraz zaman tanımak için normal saldırılara geçmek isteyeceksiniz. Üçgen saldırısının Yükseliş ve Düşüş olarak değişmesi için Tifa'nın dizginsiz güç yeteneğini iki kez kullanın ve ardından düşman sendeleyinceye kadar onu tutun. Amacınız, tüm parti üyeleri için Rise and Fall hazır, Acele ve tam ATB Göstergeleri ile kademeli aşamaya girmek olmalıdır.
Düşman sendelendiğinde, Tifa'nın üçgen saldırısını kullanın ve ardından hemen iki kez Dizginlenmemiş Kuvvet kullanın ve tekrarlayın. Diğer iki parti üyenizle aynı anda Focus Thrust (Cloud), Focused Shot (Barret) veya Ray of Judgment (Aerith) kullanırken bunu mümkün olduğunca yapmaya devam edin. ATB materyaliniz sayesinde, bir parti üyesiyle ATB'yi kullanmak, diğerlerinin ATB göstergelerini artırmalı ve bu rutini neredeyse sonsuza kadar sürdürmenize izin vermelidir. Yine de biterseniz, mümkün olan en kısa sürede yeniden doldurmak için düzenli saldırıları spamlayın.
Herhangi bir nedenle gerçekten mücadele ediyorsanız, Tifa'yı her zaman yeniden odaklanma materyali ve Gotterdammerung ile donatarak ona oynaması için fazladan bir ATB çubuğu verebilirsiniz. Tifa'nın True Strike saldırısını kullanmak da Chi saldırılarına harika bir alternatiftir ve çok daha az düğme girişi gerektirdiğinden bakımı çok daha kolaydır. Yine de, gerçekten de bir şeyleri çok fazla değiştirmenize gerek yok, çünkü oyun gerçekten, sendeleme dönemi bitmeden% 300 hasara ulaşmak için size fazlasıyla yeterli zaman veriyor.
KONUMA HOŞGELDİNİZ

Bir veya iki kalıcı benzerliğin yanı sıra, Final Fantasy VII Remake'deki savaş sistemi, orijinal oyunda bulunandan inanılmaz derecede farklı. En büyük değişiklik elbette sıra tabanlı savaştan uzaklaşmaktır, ancak yol boyunca alışmanız gereken birkaç yeni mekanik daha vardır.
Kesin olarak konuşursak, kademeli mekanik, yıllar boyunca diğer birkaç Final Fantasy oyununda göründüğü gibi tam olarak 'yeni' değil. Bununla birlikte, Final Fantasy VII dünyasında ilk kez yer alıyor ve oyunun savaşlarının oynanış şekli üzerinde büyük bir etkisi olabilir. HP'leri bitene kadar düşmanları büyük saldırılarla vurmak yerine, oyuncuları savaşmak için daha stratejik bir yaklaşım benimsemeye teşvik eder.

Nasıl çalışır.
Düşmanları şaşırtma fikrine aşina olmayanlar için, oyunculara daha fazla hasar verirken aynı zamanda düşmanı belirli bir süre için etkisiz hale getirmenin bir yolu olarak etkili bir şekilde hizmet eder. Her düşmanın adının altında kendi turuncu kademeli çubuğu vardır ve bu çubuğun tükenmesi, bu savunmasızlığın artmasına neden olacaktır. Çubuğu tüketmenin en iyi yolu olduğu gibi, ne kadar süreceği düşmandan düşmana değişir.
Belirli saldırıları ve yetenekleri kullanarak, bir saldırının kademeli bir düşmana verdiği hasar miktarını artırmak da mümkündür ve bu, düşman sendelendiğinde ekranda görünen değerle belirtilir. % 160'ta başlar ve yeterli yetenekler kullanılırsa süresiz olarak yükselebilir. Battle Intel Report 12'yi tamamlamayı uman herkesin% 200 hasara ulaşması gerekirken, Staggering Feat kupasının kilidini açmak için% 300 gerekir.

Strateji.
Bunu başarmanın en iyi düşmanlarından biri, anormal derecede uzun sendeleme süresi sayesinde Fat Chocobo'dur. Bu, hasar yüzdesini yükseltmek için tipik bir düşmana göre çok daha fazla zamanınız olacağı ve böylece başarı şansınızı katlanarak artıracağınız anlamına gelir. Battle Intel Report 10'un kilidini açtıktan sonra, Chadley ile konuşup ortaya çıkan menüden 'VR Görevleri'ni seçerek çağırmaya meydan okuyabileceksiniz.
Kademeli hasarı artırmak söz konusu olduğunda açık ara en etkili olanı olduğu için, bu savaş için partinizde Tifa'nın olduğundan emin olmak isteyeceksiniz. Erişiminiz varsa, ATB Boost ve ATB Assist Materia'nın yanı sıra bir Zaman materyali küresi de donatın, böylece grubunuza Acele edebilirsiniz. Henüz anlamadıysanız, ATB göstergelerinizi dolu tutmak, önümüzdeki savaşta inanılmaz derecede önemli olacak.

Başladıktan sonra, şişman Chocobo'ya, kademeli çubuğu neredeyse bitene kadar normalde yaptığınız gibi saldırın. Ardından, kendinize biraz zaman tanımak için normal saldırılara geçmek isteyeceksiniz. Üçgen saldırısının Yükseliş ve Düşüş olarak değişmesi için Tifa'nın dizginsiz güç yeteneğini iki kez kullanın ve ardından düşman sendeleyinceye kadar onu tutun. Amacınız, tüm parti üyeleri için Rise and Fall hazır, Acele ve tam ATB Göstergeleri ile kademeli aşamaya girmek olmalıdır.
Düşman sendelendiğinde, Tifa'nın üçgen saldırısını kullanın ve ardından hemen iki kez Dizginlenmemiş Kuvvet kullanın ve tekrarlayın. Diğer iki parti üyenizle aynı anda Focus Thrust (Cloud), Focused Shot (Barret) veya Ray of Judgment (Aerith) kullanırken bunu mümkün olduğunca yapmaya devam edin. ATB materyaliniz sayesinde, bir parti üyesiyle ATB'yi kullanmak, diğerlerinin ATB göstergelerini artırmalı ve bu rutini neredeyse sonsuza kadar sürdürmenize izin vermelidir. Yine de biterseniz, mümkün olan en kısa sürede yeniden doldurmak için düzenli saldırıları spamlayın.
Herhangi bir nedenle gerçekten mücadele ediyorsanız, Tifa'yı her zaman yeniden odaklanma materyali ve Gotterdammerung ile donatarak ona oynaması için fazladan bir ATB çubuğu verebilirsiniz. Tifa'nın True Strike saldırısını kullanmak da Chi saldırılarına harika bir alternatiftir ve çok daha az düğme girişi gerektirdiğinden bakımı çok daha kolaydır. Yine de, gerçekten de bir şeyleri çok fazla değiştirmenize gerek yok, çünkü oyun gerçekten, sendeleme dönemi bitmeden% 300 hasara ulaşmak için size fazlasıyla yeterli zaman veriyor.