- 5 Kas 2020
- 118
- 9
- Çevrimiçi zamanı
- 13h 45m
- 18
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2, CS:GO

Grup ile kasılındığı zaman grup üyesi uzakta olduğunda exp gitmiyordu bu düzenleme ile bunun önüne geçilmiş bulunulmaktadır.
Service.h
Char_battle.cpp
Arat:
Değiştir:
Service.h
C++:
Kod:
#define ENABLE_PARTY_EXP_FIX
Char_battle.cpp
Arat:
C++:
Kod:
LPCHARACTER pAttacker = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(c_VID);
// NPC°¡ ¶§¸®±âµµ Çϳª? -.-;
if (!pAttacker || pAttacker->IsNPC() || DISTANCE_APPROX(GetX() - pAttacker->GetX(), GetY() - pAttacker->GetY()) > 5000)
continue;
Değiştir:
C++:
Kod:
#ifdef ENABLE_PARTY_EXP_FIX
LPCHARACTER pAttacker = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(c_VID);
// NPC°¡ ¶§¸®±âµµ Çϳª? -.-;
if(!pAttacker || !pAttacker->IsPC())
continue;
// Block exp award based on distance
// Groups have DOUBLE the exp distance to prevent the "exploit" where the party leader gets full exp bonus and some party members don't get exp.
int dist = DISTANCE_APPROX(GetX()-pAttacker->GetX(), GetY()-pAttacker->GetY());
if(dist > 10000 || (dist > 5000 && !pAttacker->GetParty()))
continue;
#else
LPCHARACTER pAttacker = CHARACTER_MANAGER::instance().Find(c_VID);
// NPC°¡ ¶§¸®±âµµ Çϳª? -.-;
if (!pAttacker || pAttacker->IsNPC() || DISTANCE_APPROX(GetX() - pAttacker->GetX(), GetY() - pAttacker->GetY()) > 5000)
continue;
#endif