- 5 Kas 2020
- 118
- 9
- Çevrimiçi zamanı
- 13h 45m
- 18
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2, CS:GO

Sistem şu şekilde çalışmaktadır : karakterin HP'si belirli bir yuzdeye gelmediği sürece karaktere slotlar ve karakterler atak yapamaz, bu oranın az olduğunu düşünürseniz kod satırındaki ( static const int WARP_NEED_LIFE_PERCENT = 30; ) 30u isteğinize göre düzenleyebilirsiniz.
battle.cpp'de kodu aratın:
ve bundan önce:
Ekleyin:
battle.cpp'de kodu aratın:
C++:
bool battle_is_attackable ( LPCHARACTER ch , LPCHARACTER victim )
ve bundan önce:
C++:
if (victim-> IsDead ())
return false;
Ekleyin:
C++:
// Andrew developing
if (victim-> IsPC () && ch-> IsPC ())
{
static const int WARP_NEED_LIFE_PERCENT = 30;
// Check character life:
const int curLife = ch-> GetHP ();
// Minimum life percentage to attack:
const int needPercent = WARP_NEED_LIFE_PERCENT;
// The life it needs to be able to attack:
const int needLife = ch-> GetMaxHP () * needPercent / 100;
if (curLife <needLife)
return false;
}
Son düzenleme: