Karakterin HP'si dolmadan karaktere atak yapılmasın

Arslan

Sabır; yüzünü ekşitmeden acıyı yudumlamaktır.
Onaylanmış Üye
5 Kas 2020
118
9
Çevrimiçi zamanı
13h 45m
18
Best answers
0
Oyuncu
Metin2, CS:GO
Sistem şu şekilde çalışmaktadır : karakterin HP'si belirli bir yuzdeye gelmediği sürece karaktere slotlar ve karakterler atak yapamaz, bu oranın az olduğunu düşünürseniz kod satırındaki ( static const int WARP_NEED_LIFE_PERCENT = 30; ) 30u isteğinize göre düzenleyebilirsiniz.


battle.cpp'de kodu aratın:

C++:
bool battle_is_attackable ( LPCHARACTER ch , LPCHARACTER victim )


ve bundan önce:


C++:
if (victim-> IsDead ())

return false;

Ekleyin:

C++:
// Andrew developing

if (victim-> IsPC () && ch-> IsPC ())

{

static const int WARP_NEED_LIFE_PERCENT = 30;



// Check character life:

const int curLife = ch-> GetHP ();



// Minimum life percentage to attack:

const int needPercent = WARP_NEED_LIFE_PERCENT;



// The life it needs to be able to attack:

const int needLife = ch-> GetMaxHP () * needPercent / 100;



if (curLife <needLife)

return false;



}
 
Son düzenleme:
Üst