Tunay SEZER
Hayat işte ne getireceği belli değil...
Admin
Teknik Sorumlu
Hakem
Vip Üye
T.C Vatandaşı
- 24 Şub 2020
- 1,005
- 211
- Çevrimiçi zamanı
- 6d 22h 30m
- 53
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- -

Legends Of Aria sitesi, hem Yemek pişirme hem de Bahçıvanlık sistemlerinde yapılan son değişikliklerden bazılarını özetleyen yeni bir geliştirici günlüğü ile güncellendi. Oyun tasarımcısı "Ben" e göre amaç, oyunculara hem zevk hem de karlılık açısından "oldukça arzu edilir" hale getirmek için bu etkinlikleri dengelemek için zaman harcamayı teşvik etmekti.
Yemek pişirme şimdi, zanaatkarların, daha önce olduğu gibi dayanma gücü ve sağlığı yeniden oluşturmanın aksine, "oyuncunun mana havuzunu, sağlık havuzunu, dayanıklılık havuzunu ve ağırlık kapasitesini canlandırabilen" öğeler yaratmasını sağlayacak. Bir oyuncunun yeteneği ne kadar yüksekse, "bu özellikleri aşındırmak için daha güçlü yiyecekler yaratma" yeteneği de o kadar yüksek olur.
Ek olarak, yemek yapmanın, her çeşitli yiyecek ve buff kombinasyonu için yapabileceğiniz “şablonlara” sahip olduğunuz bir beceri olmasını istemedim. Bu nedenle, pişirme işleminde kullandığınız içerikler, nihai ürün tüketildiğinde uygulanacak olan buff'ları belirler. Bu, aşçıların yiyeceklerini belirli oyun tarzlarına göre hazırlamasını sağlayacaktır. Yapınızdaki dayanıklılığa ve manaya değer veriyor musunuz? Belki de sağlık / ağırlık kapasitesi isteyen bir zanaatçı / toplayıcı mısın? Bileşenleri karıştırarak aşçılar şimdi SİZİN ihtiyaçlarınıza uygun yiyecekler üretebilecekler.
Yemek pişirme yerine, bahçıvanlık, beceri tabanlı bir sistem olmadığından herkes tarafından kullanışlıdır. Oyuncular mahsulleri kendi mülkü veya kapları üzerinden yetiştirebilirler, böylece arazi sahibi olmayanlar bile sistemi kullanabilirler.
Yemek pişirme şimdi, zanaatkarların, daha önce olduğu gibi dayanma gücü ve sağlığı yeniden oluşturmanın aksine, "oyuncunun mana havuzunu, sağlık havuzunu, dayanıklılık havuzunu ve ağırlık kapasitesini canlandırabilen" öğeler yaratmasını sağlayacak. Bir oyuncunun yeteneği ne kadar yüksekse, "bu özellikleri aşındırmak için daha güçlü yiyecekler yaratma" yeteneği de o kadar yüksek olur.
Ek olarak, yemek yapmanın, her çeşitli yiyecek ve buff kombinasyonu için yapabileceğiniz “şablonlara” sahip olduğunuz bir beceri olmasını istemedim. Bu nedenle, pişirme işleminde kullandığınız içerikler, nihai ürün tüketildiğinde uygulanacak olan buff'ları belirler. Bu, aşçıların yiyeceklerini belirli oyun tarzlarına göre hazırlamasını sağlayacaktır. Yapınızdaki dayanıklılığa ve manaya değer veriyor musunuz? Belki de sağlık / ağırlık kapasitesi isteyen bir zanaatçı / toplayıcı mısın? Bileşenleri karıştırarak aşçılar şimdi SİZİN ihtiyaçlarınıza uygun yiyecekler üretebilecekler.
Yemek pişirme yerine, bahçıvanlık, beceri tabanlı bir sistem olmadığından herkes tarafından kullanışlıdır. Oyuncular mahsulleri kendi mülkü veya kapları üzerinden yetiştirebilirler, böylece arazi sahibi olmayanlar bile sistemi kullanabilirler.