Merhaba arkadaşlar
Oyunda karşılaştığımız birçok hata var ve çözüm arıyoruz.
Hata Raporları
1-Bağlantı Hataları
Oyun İçi Hatalar
1-Bağlantı Hataları
Sorun: Giriş Hatası
Hata: Bağlantı Hatası: PVP.net sunucusuna bağlanılamıyor
İkinci sebep ise sunucunun kapalı olması (bu durumda yapılacak tek şey): İkinci sebep ise bilgisayarınızın neden olduğu problemler.
● Çalıştır bölümünde, aşağıdaki kodu yazın ve Çalıştır'ı tıklayın.
Kod: cmd
Cmd Komutu Bu adım sistemi açtıktan sonra aşağıdaki kodları yazın.
Kod1: net start w32time
Kod2: w32tm / yeniden senkronize etme
Windows'u güncelleyin.
Güvenlik duvarlarını kapatın
2099 Açık Bağlantı Noktası.
LolClient.exe dosyasını güvenlik duvarınıza güvenli bir uygulama olarak ekleyin.
Sonra oyuna girmeye çalışın.
Sorun : LoL Failed to Connect Replay
● Windows güvenlik duvarını kapatın.
Temp Ve İnternet Temp Dosyaları Sil.
Başka bir güvenlik duvarı programınız varsa, bunları kapatın
İnternet tarayıcınızı açın. Dosya Sekmesini tıklayın. Çevrimdışı Çalıştır'ı tıklayın.
Sorun : Server is currently busy ?
● IE 8'i yükleyin.
Bir web sayfasını açın, dosya sekmesinde çevrimdışı çalışın tıklayın
Araçlar - İnternet Seçenekleri - Bağlantılar - LAN Ayarları
Ayarları otomatik olarak algıla onay kutusunu seçin. TAMAM . Tamam'ı uygula Tamam.
İnternet tarayıcısını tekrar açın
Araçlar - İnternet Seçenekleri - Gelişmiş - Gelişmiş Ayarları Geri Yükle
Sorun: Güncelleme Hatası% 33
Bu hatanın birkaç çözümü vardır.
1.Çözüm
● X: \ Riot Games \ Efsaneler Ligi \ RADS \ projeler
lol_air_client ve lol_game_client bu dosyaları siliN
Oyunu Yönetici olarak çalıştırın.
2.Çözüm
● Bilgisayarınızda yüklü olan tüm güvenlik duvarlarını kapatın. Bazen güvenlik duvarı LOL'den gelen bağlantıları ve dosyaları tehdit olarak algılar ve izin vermez.
Çözüm 3
● lol-cb3.game.version ifadesini arayın.
Not defteri ile aç
"<PerformCopy> 1 </ PerformCopy>" Bu satırı bulun ve aşağıdaki satırla değiştirin.
"<Performans> 0 </ performans>"
<Version> 90 </ Version> Bu satırı bulun ve aşağıdaki satırı kullanın.
<Sürüm> 87 </ Sürüm>
Sorun : Could Not Load Direct3d Hatası
● lol.launcher.exe dosyasına tıkladıktan sonra, Başlatıcı'yı açmadan bu hatayı alıyorsunuz. Bu sorunu çözmek için Directx ve ekran kartı sürücülerini güncelleyin.
Oyun İçi Hatalar
Sorun: Siyah Ekran Hatası
Eğer oyun kapalıysa ve bu aşamadan sonra ekran siyah kalırsa ---> Oyna ---> Şampiyon Seçim Ekranı, aşağıdaki çözümü takip et.
● Oyun ekibine git ---> RADS ---> Proje
Lol_air_client ve lol_game clienti öğelerini silin
Oyunu yeniden başlat
AB'den sunucu seçenekleri
Yamayı tekrar indirin
Ardından sunucunuza dönün ve oyuna başlayın
Sorun: RP Çektim Ama Hesabıma Yüklenmedim
● https: //support.leagueoflegends.com/home (https://support.leagueoflegends.com/home) Şikayetinizi Riot çalışanlarına bu adreste İstek Gönder'i tıklayarak gönderebilirsiniz.
Sorun: Bazen Şampiyonlarım Kayıp
● Bu küçük bir problemdir. Uzun süreli bir oyuna bağlı olduğunuzda görünür. Başlatıcı'yı yeniden başlattığınızda sorun düzeltilecektir.
Oyunda karşılaştığımız birçok hata var ve çözüm arıyoruz.
Hata Raporları
1-Bağlantı Hataları
Oyun İçi Hatalar
1-Bağlantı Hataları
Sorun: Giriş Hatası
Hata: Bağlantı Hatası: PVP.net sunucusuna bağlanılamıyor
İkinci sebep ise sunucunun kapalı olması (bu durumda yapılacak tek şey): İkinci sebep ise bilgisayarınızın neden olduğu problemler.
● Çalıştır bölümünde, aşağıdaki kodu yazın ve Çalıştır'ı tıklayın.
Kod: cmd
Cmd Komutu Bu adım sistemi açtıktan sonra aşağıdaki kodları yazın.
Kod1: net start w32time
Kod2: w32tm / yeniden senkronize etme
Windows'u güncelleyin.
Güvenlik duvarlarını kapatın
2099 Açık Bağlantı Noktası.
LolClient.exe dosyasını güvenlik duvarınıza güvenli bir uygulama olarak ekleyin.
Sonra oyuna girmeye çalışın.
Sorun : LoL Failed to Connect Replay
● Windows güvenlik duvarını kapatın.
Temp Ve İnternet Temp Dosyaları Sil.
Başka bir güvenlik duvarı programınız varsa, bunları kapatın
İnternet tarayıcınızı açın. Dosya Sekmesini tıklayın. Çevrimdışı Çalıştır'ı tıklayın.
Sorun : Server is currently busy ?
● IE 8'i yükleyin.
Bir web sayfasını açın, dosya sekmesinde çevrimdışı çalışın tıklayın
Araçlar - İnternet Seçenekleri - Bağlantılar - LAN Ayarları
Ayarları otomatik olarak algıla onay kutusunu seçin. TAMAM . Tamam'ı uygula Tamam.
İnternet tarayıcısını tekrar açın
Araçlar - İnternet Seçenekleri - Gelişmiş - Gelişmiş Ayarları Geri Yükle
Sorun: Güncelleme Hatası% 33
Bu hatanın birkaç çözümü vardır.
1.Çözüm
● X: \ Riot Games \ Efsaneler Ligi \ RADS \ projeler
lol_air_client ve lol_game_client bu dosyaları siliN
Oyunu Yönetici olarak çalıştırın.
2.Çözüm
● Bilgisayarınızda yüklü olan tüm güvenlik duvarlarını kapatın. Bazen güvenlik duvarı LOL'den gelen bağlantıları ve dosyaları tehdit olarak algılar ve izin vermez.
Çözüm 3
● lol-cb3.game.version ifadesini arayın.
Not defteri ile aç
"<PerformCopy> 1 </ PerformCopy>" Bu satırı bulun ve aşağıdaki satırla değiştirin.
"<Performans> 0 </ performans>"
<Version> 90 </ Version> Bu satırı bulun ve aşağıdaki satırı kullanın.
<Sürüm> 87 </ Sürüm>
Sorun : Could Not Load Direct3d Hatası
● lol.launcher.exe dosyasına tıkladıktan sonra, Başlatıcı'yı açmadan bu hatayı alıyorsunuz. Bu sorunu çözmek için Directx ve ekran kartı sürücülerini güncelleyin.
Oyun İçi Hatalar
Sorun: Siyah Ekran Hatası
Eğer oyun kapalıysa ve bu aşamadan sonra ekran siyah kalırsa ---> Oyna ---> Şampiyon Seçim Ekranı, aşağıdaki çözümü takip et.
● Oyun ekibine git ---> RADS ---> Proje
Lol_air_client ve lol_game clienti öğelerini silin
Oyunu yeniden başlat
AB'den sunucu seçenekleri
Yamayı tekrar indirin
Ardından sunucunuza dönün ve oyuna başlayın
Sorun: RP Çektim Ama Hesabıma Yüklenmedim
● https: //support.leagueoflegends.com/home (https://support.leagueoflegends.com/home) Şikayetinizi Riot çalışanlarına bu adreste İstek Gönder'i tıklayarak gönderebilirsiniz.
Sorun: Bazen Şampiyonlarım Kayıp
● Bu küçük bir problemdir. Uzun süreli bir oyuna bağlı olduğunuzda görünür. Başlatıcı'yı yeniden başlattığınızda sorun düzeltilecektir.