- 13 Kas 2020
- 242
- 68
- Çevrimiçi zamanı
- 1d 13h 15m
- 18
- 29
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2

Merhaba arkadaşlar, lonca kapatınca birgün beklememiz gerekiyordu şimdi onun çözümünü sizlerle
paylaşacağım.
paylaşacağım.
KODLAR :
1 - if (get_global_time() - ch->GetQuestFlag("guild_manage.new_disband_time") < CGuildManager::instance().GetDisbandDelay())
2 - ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<±æµå> ÇØ»êÇÑ ÈÄ %dÀÏ À̳»¿¡´Â ±æµå¸¦ ¸¸µé ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."),
3 - quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_disband_delay"));
4 - return;
5 - if (get_global_time() - ch->GetQuestFlag("guild_manage.new_withdraw_time") < CGuildManager::instance().GetWithdrawDelay())
6 - ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<±æµå> Å»ÅğÇÑ ÈÄ %dÀÏ À̳»¿¡´Â ±æµå¸¦ ¸¸µé ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."),
7 - quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_withdraw_delay"));
8 - //komple yorum satırı yapılacak
9 - guild_manage.quest aç:
10 - if game.get_event_flag("guild_withdraw_delay")*86400
11 - if game.get_event_flag("guild_disband_delay")*86400 >
12- bu 2 kodu aratın ve sonundaki 86400 sayısını 0 yapın.
13 - Guild_Manager.cpp açın:
14 - int CGuildManager::GetDisbandDelay()
15 - return quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_disband_delay") * (test_server ? 60 : 86400);
16 - int CGuildManager::GetWithdrawDelay()
17 - return quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_withdraw_delay") * (test_server ? 60 : 86400);
18 - bu 2 kodu aratın ve sonundaki 86400 sayısını 0 yapın.
Bu Kodlarla Devam Edebilirsiniz.
İyi Oyunlar..!
1 - if (get_global_time() - ch->GetQuestFlag("guild_manage.new_disband_time") < CGuildManager::instance().GetDisbandDelay())
2 - ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<±æµå> ÇØ»êÇÑ ÈÄ %dÀÏ À̳»¿¡´Â ±æµå¸¦ ¸¸µé ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."),
3 - quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_disband_delay"));
4 - return;
5 - if (get_global_time() - ch->GetQuestFlag("guild_manage.new_withdraw_time") < CGuildManager::instance().GetWithdrawDelay())
6 - ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("<±æµå> Å»ÅğÇÑ ÈÄ %dÀÏ À̳»¿¡´Â ±æµå¸¦ ¸¸µé ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."),
7 - quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_withdraw_delay"));
8 - //komple yorum satırı yapılacak
9 - guild_manage.quest aç:
10 - if game.get_event_flag("guild_withdraw_delay")*86400
11 - if game.get_event_flag("guild_disband_delay")*86400 >
12- bu 2 kodu aratın ve sonundaki 86400 sayısını 0 yapın.
13 - Guild_Manager.cpp açın:
14 - int CGuildManager::GetDisbandDelay()
15 - return quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_disband_delay") * (test_server ? 60 : 86400);
16 - int CGuildManager::GetWithdrawDelay()
17 - return quest::CQuestManager::instance().GetEventFlag("guild_withdraw_delay") * (test_server ? 60 : 86400);
18 - bu 2 kodu aratın ve sonundaki 86400 sayısını 0 yapın.
Bu Kodlarla Devam Edebilirsiniz.
İyi Oyunlar..!