Metin2 Boss Veya Metin Sabitleme

TBugra

Onaylanmış Üye
Onaylanmış Üye
28 Nis 2021
75
16
Çevrimiçi zamanı
10h 2m
8
Best answers
0
Oyuncu
Metin2
Merhaba Arkadaşlar !

Bugün sizlere herhangi bir map'a boss veya metin sabitlemeyi anlatacağım.

İlk önce FileZilla'ya bağlanıyoruz daha sonra /usr/game/share/locale/turkey/map" dizinine giriş yapıyoruz.


Hangi map'a ekliceksek o map'ın klasörüne giriyoruz.

"metin2_map_a1" :
Kırmızı Köy
"metin2_map_a3" : Jayang Bölgesi
"metin2_map_b1" :
Sarı Köy
"metin2_map_b3" : Bokjung Bölgesi
"metin2_map_c1" :
Mavi Köy
"metin2_map_c3" : Bakra Bölgesi
"map_a2" : Seungryong Vadisi
"map_n_snowm_01" : Sohan Dağı
"metin2_map_n_desert_01" : Yongbi Çölü
"metin2_map_deviltower1" : Şeytan Kulesi
"metin2_map_guild_01" : Jungrang(Lonca Bölgesi)
"metin2_map_guild_02" : Waryong(Lonca Bölgesi)
"metin2_map_guild_03" : Imha(Lonca Bölgesi)
"metin2_guild_village_01" : Miryan(Lonca Savaşı)
"metin2_guild_village_02" : Songpa(Lonca Savaşı)
"metin2_guild_village_03" : Daeyami(Lonca Savaşı)
"metin2_map_milgyo" : Hwang Tapınağı
"metin2_map_monkeydungeon" : Maymun Zindanı(Kolay)
"metin2_map_monkeydungeon_02" : Maymun Zindanı(Normal)
"metin2_map_monkeydungeon_03" : Maymun Zindanı(Uzman)
"metin2_map_n_flame_01" : Ateş Diyarı
"metin2_map_spiderdungeon" : Örümcek Zindanı 1.Kat
"metin2_map_spiderdungeon_02" : Örümcek Zindanı 2.Kat
"metin2_map_spiderdungeon_03" : Örümcek Zindanı 3.Kat
"metin2_map_trent" : Hayalet Ormanı
"metin2_map_trent02" : Kızıl Orman
"metin2_map_WL_01" : Yılan Vadisi
"metin2_map_nusluck01" : Devler Diyarı
"metin2_map_skipia_dungeon_01" : Sürgün Mağarası 1.Kat
"metin2_map_skipia_dungeon_02" : Sürgün Mağarası 2.Kat
"metin2_map_devilscatacomb" : Şeytan'ın Catacombu
"metin2_map_CapeDragonHead" : Ejderha Kayası

Yukarıdaki map'lardan hangisine sabitlemeyi istiyorsanız o dosyaya giriyorsunuz ve "regen.txt" adlı dosyayı sürükleyip masaüstüne atın notepad ++ programı ile açın.

NOT ; Dosyanın yedeğini almayı unutmayın !

açtığımız dosyanın en üstüne bir aşağıdaki kodu kopyala yapıştır yaparak ekliyoruz.

ÖRNEK ; m 1029 68 10 10 0 0 80s 100 1 1093

m'nin açılımı mob demektir ellemeyin. 1029 ile 68 ise haritanın x ve y koordinatlarıdır. 10 10 0 0 ise ellemeyin. 80s ise 80 saniye demektir. 80 Saniye'de bir çıkacaktır. 100 ise çıkma oranıdır. 1 ise kaç adet çıkacağıdır. 1093 ise sabitlemek istediğimiz boss yada metinin kodudur. 1093 Kodu ise Azrail boss'udur.

İşlem bittikten sonra sol üst köşeden kaydedin ve dosyayı filezilladan aldığınız yere tekrar atıp serverinize reboot atın işlem tamamdır.
 
Üst