Jaman
Ne Mutlu Türk'üm Diyene
Admin
Sosyal Medya Yetkilisi
Ticaret Platformu Yetkilisi
Hakem
Vip Üye
- 26 Tem 2020
- 78
- 45
- Çevrimiçi zamanı
- 1d 6h 15m
- 8
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2

1- Yumurtudan çıkarılan petin açılmadan nakliyeye koyulması.
char_item.cpp açılır ve aratılır
Kod:
if (item2->GetVnum() == 55002)
{
altına ekle
Kod:
if (item->GetAttributeValue(3) == 0)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet_bu_halde_konulamaz."));
return false;
}
2- Süresi biten petin nakliyeye koyulması.
char_item.cpp açılır ve aratılır
Kod:
if (item2->GetVnum() == 55002)
{
altına ekle
Kod:
if(item->GetAttributeValue(3) < 1){
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("PET_SURESI_BITMISKEN_BUNU_YAPAMASSIN"));
return false;
}
3- Kendi levelinizden büyük petin nakliyeden çıkarılması.
char_item.cpp aç ve arat
Kod:
if (item->GetVnum() == 55002 && item->GetAttributeValue(0) > 0) {
int pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());
if(pos == -1)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You don't have enought space."));
return false;
}
Altına ekle
Kod:
if(GetLevel() < item->GetAttributeValue(4))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet leveli senin levelinden buyuk"));
return false;
}
4- Kendi petinizin sizin levelinizi geçmesi.
newpetsystem.cpp aç ve arat
Kod:
void CNewPetActor::SetExp(DWORD exp, int mode)
{
altına ekle
Kod:
if(GetLevel() >= m_pkOwner->GetLevel()) {return;}
5- Kendi petiniz ile aynı levele ulaştığınızda nesne exp yedirilmesi.
newpetsystem.cpp aç ve arat
Kod:
void CNewPetActor::ItemCubeFeed(int type)
kod bloğu içersindeki for döngüsüne müsait biryere ekle.
Kod:
if(GetLevel() >= m_pkOwner->GetLevel())
{
m_pkOwner->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Pet ile ayni seviye oldugundan item yediremezsin."));
return;
}
6- Kilitli itemin pete nesne exp olarak yedirilmesi.
newpetsystem.cpp aç ve arat
Kod:
void CNewPetActor::ItemCubeFeed(int type)
kod bloğu içersindeki for döngüsüne müsait biryere ekle.
Kod:
if (itemxp->IsBind() || itemxp->IsUntilBind())
{
m_pkOwner->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You can't pet this item because is binded!"));
return;
}
7- Sol alttaki mini pet ekranında skill slotlarının kayması.
uiscript/petminiinformationwindow.py açılır ve bulunur
Kod:
"slot" : ({"index":0, "x":-5, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":1, "x":58-36-5, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":2, "x":80-36-5, "y":0, "width":16, "height":16,},),
değiştirilir.
Kod:
"slot" : ({"index":0, "x":4, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":1, "x":58-36-5+9, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":2, "x":80-36-5+9, "y":0, "width":16, "height":16,},),
8- Pet levelinin anlık olarak yenilenmemesi.
newpetsystem.cpp açılır ve aratılır
Kod:
void CNewPetActor::SetLevel(DWORD level)
kod bloğunun en altına eklenir.
Kod:
m_pkChar->UpdatePacket();
m_pkOwner->UpdatePacket();
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İletişim: metecan.ymn@gmail.com
char_item.cpp açılır ve aratılır
Kod:
if (item2->GetVnum() == 55002)
{
altına ekle
Kod:
if (item->GetAttributeValue(3) == 0)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet_bu_halde_konulamaz."));
return false;
}
2- Süresi biten petin nakliyeye koyulması.
char_item.cpp açılır ve aratılır
Kod:
if (item2->GetVnum() == 55002)
{
altına ekle
Kod:
if(item->GetAttributeValue(3) < 1){
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("PET_SURESI_BITMISKEN_BUNU_YAPAMASSIN"));
return false;
}
3- Kendi levelinizden büyük petin nakliyeden çıkarılması.
char_item.cpp aç ve arat
Kod:
if (item->GetVnum() == 55002 && item->GetAttributeValue(0) > 0) {
int pos = GetEmptyInventory(item->GetSize());
if(pos == -1)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You don't have enought space."));
return false;
}
Altına ekle
Kod:
if(GetLevel() < item->GetAttributeValue(4))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("pet leveli senin levelinden buyuk"));
return false;
}
4- Kendi petinizin sizin levelinizi geçmesi.
newpetsystem.cpp aç ve arat
Kod:
void CNewPetActor::SetExp(DWORD exp, int mode)
{
altına ekle
Kod:
if(GetLevel() >= m_pkOwner->GetLevel()) {return;}
5- Kendi petiniz ile aynı levele ulaştığınızda nesne exp yedirilmesi.
newpetsystem.cpp aç ve arat
Kod:
void CNewPetActor::ItemCubeFeed(int type)
kod bloğu içersindeki for döngüsüne müsait biryere ekle.
Kod:
if(GetLevel() >= m_pkOwner->GetLevel())
{
m_pkOwner->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Pet ile ayni seviye oldugundan item yediremezsin."));
return;
}
6- Kilitli itemin pete nesne exp olarak yedirilmesi.
newpetsystem.cpp aç ve arat
Kod:
void CNewPetActor::ItemCubeFeed(int type)
kod bloğu içersindeki for döngüsüne müsait biryere ekle.
Kod:
if (itemxp->IsBind() || itemxp->IsUntilBind())
{
m_pkOwner->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You can't pet this item because is binded!"));
return;
}
7- Sol alttaki mini pet ekranında skill slotlarının kayması.
uiscript/petminiinformationwindow.py açılır ve bulunur
Kod:
"slot" : ({"index":0, "x":-5, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":1, "x":58-36-5, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":2, "x":80-36-5, "y":0, "width":16, "height":16,},),
değiştirilir.
Kod:
"slot" : ({"index":0, "x":4, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":1, "x":58-36-5+9, "y":0, "width":16, "height":16,},{"index":2, "x":80-36-5+9, "y":0, "width":16, "height":16,},),
8- Pet levelinin anlık olarak yenilenmemesi.
newpetsystem.cpp açılır ve aratılır
Kod:
void CNewPetActor::SetLevel(DWORD level)
kod bloğunun en altına eklenir.
Kod:
m_pkChar->UpdatePacket();
m_pkOwner->UpdatePacket();
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İletişim: metecan.ymn@gmail.com