- 13 Kas 2020
- 242
- 68
- Çevrimiçi zamanı
- 1d 13h 15m
- 18
- 29
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2

Bu görev, onunla Berg'de buluştuğunuzda Rissa'dan alınır. Henüz yapmadıysanız, göreve devam edebilmek için üç gün beklemeniz gerekecek. Görev için zamanlayıcı yok, bu nedenle isterseniz göreve başlamadan önce üç günden daha uzun süre bırakabilirsiniz.
Not: Buna başlamadan önce "Vendavel" görevini tamamlamanız tavsiye edilir. Görev, Rissa ile konuştuktan sonra kullanılabilir hale gelir ve kasaba kalıcı olarak yok edilmeden önce otuz gün içinde tamamlamak için Cierzo'ya geri dönmelisiniz.
Hazır olduğunuzda, göreve başlamak için Rissa ile konuşun. Onu, şehrin tüccarlarının yakınında bir su çeşmesinin yanında bulacaksınız. Konsey toplantısından haberdar olduktan sonra, kuzeye doğru merdivenlerden yukarı çıkın ve Mavi Oda'ya girin. İçeri girdikten sonra, herkesin toplandığı merkez platforma gidin.
Tüm katılımcılarla konuşmak için biraz zaman ayırın ve niyetlerinin ne olabileceğini belirleyin. Hazır olduğunuzda, Rissa ile konuşun ve ikinci diyalog seçeneğini seçin. Daha sonra Rissa, kaybolanlara dair herhangi bir işaret olup olmadığını görmek için Berg'deki Hanı kontrol etmenizi isteyecektir. Güneye geri dön ve odayı terk et.
Bir süre sonra Mavi Oda'dan bir iç monoloğu harekete geçiren bir patlama duyacaksınız. Metinde ilerledikten sonra, araştırmak için Mavi Oda'ya geri dönün. İnsanların daha önce konuştuğu platforma yaklaştığınızda, Sagard Battleborn ve Gabriella Sullivan'ın bazı bataklık haydutlarıyla dövüştüğünü göreceksiniz.
Onlara savaşta yardım etmeyi seçebilir veya bitirmeleri için bir dakika bekleyebilirsiniz. Kısa bir siyah ekrandan sonra her ikisiyle de konuşabileceksiniz. Gabriella ile konuşun ve ardından arkanızdan merdivenlerden iç odaya girin. İçeri girdiğinizde merdivenlerden aşağıda iki kalabalıkla karşılaşacaksınız. Başa çıkmak için yeterince kolaydır ve gerekirse uçurtma için bolca alanınız vardır.
Öldüklerinde, merdivenlerden sonraki ilk odaya geri dönün ve aşağıda gösterildiği gibi kuzey doğuya bakan merdiveni tırmanın. Bu sizi iki bataklık haydut daha bulacağınız Atanın Dinlenme Yeri'ne götürür. Solunuzdaki odada bekleyecekler ve her ikisine de gizli bir saldırı fırsatı sunacaklar.
Not: Buna başlamadan önce "Vendavel" görevini tamamlamanız tavsiye edilir. Görev, Rissa ile konuştuktan sonra kullanılabilir hale gelir ve kasaba kalıcı olarak yok edilmeden önce otuz gün içinde tamamlamak için Cierzo'ya geri dönmelisiniz.
Hazır olduğunuzda, göreve başlamak için Rissa ile konuşun. Onu, şehrin tüccarlarının yakınında bir su çeşmesinin yanında bulacaksınız. Konsey toplantısından haberdar olduktan sonra, kuzeye doğru merdivenlerden yukarı çıkın ve Mavi Oda'ya girin. İçeri girdikten sonra, herkesin toplandığı merkez platforma gidin.
Tüm katılımcılarla konuşmak için biraz zaman ayırın ve niyetlerinin ne olabileceğini belirleyin. Hazır olduğunuzda, Rissa ile konuşun ve ikinci diyalog seçeneğini seçin. Daha sonra Rissa, kaybolanlara dair herhangi bir işaret olup olmadığını görmek için Berg'deki Hanı kontrol etmenizi isteyecektir. Güneye geri dön ve odayı terk et.
Bir süre sonra Mavi Oda'dan bir iç monoloğu harekete geçiren bir patlama duyacaksınız. Metinde ilerledikten sonra, araştırmak için Mavi Oda'ya geri dönün. İnsanların daha önce konuştuğu platforma yaklaştığınızda, Sagard Battleborn ve Gabriella Sullivan'ın bazı bataklık haydutlarıyla dövüştüğünü göreceksiniz.
Onlara savaşta yardım etmeyi seçebilir veya bitirmeleri için bir dakika bekleyebilirsiniz. Kısa bir siyah ekrandan sonra her ikisiyle de konuşabileceksiniz. Gabriella ile konuşun ve ardından arkanızdan merdivenlerden iç odaya girin. İçeri girdiğinizde merdivenlerden aşağıda iki kalabalıkla karşılaşacaksınız. Başa çıkmak için yeterince kolaydır ve gerekirse uçurtma için bolca alanınız vardır.
Öldüklerinde, merdivenlerden sonraki ilk odaya geri dönün ve aşağıda gösterildiği gibi kuzey doğuya bakan merdiveni tırmanın. Bu sizi iki bataklık haydut daha bulacağınız Atanın Dinlenme Yeri'ne götürür. Solunuzdaki odada bekleyecekler ve her ikisine de gizli bir saldırı fırsatı sunacaklar.

Haydutlar öldüğünde, odanın girişine yakın sandığı yağmalayın ve ardından salonun sonundaki kolu kullanın. Kapıdan geçtiğinizde şu an için tek geçerli seçenek sola dönüp yokuş yukarı çıkmak olacaktır. Yokuşun tepesinde bir Assassin Bug bulacaksınız. Önce bir saldırı ile şaşırtamazsanız, savaşırken kendinize daha fazla yer açmak için koridora geri götürün.
Eğimi geri aldığınızda, başka bir böcekle karşılaşmalı, onu öldürmek için aynı taktiği kullanmalı ve ardından yokuşa geri dönmelisiniz. Temiz su kaynağı olan başka bir odaya geleceksiniz, içme fırsatını yakalayacaksınız. Hazır olduğunuzda, havuz alanına atlamak için ana kaya yapısının sağındaki platformları kullanın ve başka bir hatayla savaşmaya hazır olun. Yapınız menzilli hasar kabiliyetine izin veriyorsa, son çıkıntıda kalın ve hatanın sağlığını azaltmak için kullanın. Aksi takdirde, bulduğunuz havuzda hata ile savaştığınızdan emin olun; Eğer onu kuzeydeki çukura uçurursanız, sizinle savaşan iki insansı rakibiniz olacak.

Böceği öldürdüğünüzde, Balthazar'ın cesedine yaklaşın ve yanındaki notları okuyun. Bunlar, daha sonra nereye gideceğiniz konusunda ipuçları sağlayacaktır. Hazır olduğunuzda, çukura atlayın ve bir büyücü ve bir okçu ile savaşmaya hazır olun. Hafif zırhlıdırlar ve bu yüzden çok fazla sorun çıkarmazlar, ancak zorluk çekiyorsanız, sakinleşirken siper almak için çevredeki kayalar gibi alanı kullanabilirsiniz.

Eğimi geri aldığınızda, başka bir böcekle karşılaşmalı, onu öldürmek için aynı taktiği kullanmalı ve ardından yokuşa geri dönmelisiniz. Temiz su kaynağı olan başka bir odaya geleceksiniz, içme fırsatını yakalayacaksınız. Hazır olduğunuzda, havuz alanına atlamak için ana kaya yapısının sağındaki platformları kullanın ve başka bir hatayla savaşmaya hazır olun. Yapınız menzilli hasar kabiliyetine izin veriyorsa, son çıkıntıda kalın ve hatanın sağlığını azaltmak için kullanın. Aksi takdirde, bulduğunuz havuzda hata ile savaştığınızdan emin olun; Eğer onu kuzeydeki çukura uçurursanız, sizinle savaşan iki insansı rakibiniz olacak.

Böceği öldürdüğünüzde, Balthazar'ın cesedine yaklaşın ve yanındaki notları okuyun. Bunlar, daha sonra nereye gideceğiniz konusunda ipuçları sağlayacaktır. Hazır olduğunuzda, çukura atlayın ve bir büyücü ve bir okçu ile savaşmaya hazır olun. Hafif zırhlıdırlar ve bu yüzden çok fazla sorun çıkarmazlar, ancak zorluk çekiyorsanız, sakinleşirken siper almak için çevredeki kayalar gibi alanı kullanabilirsiniz.

İkisi de öldüğünde doğuya bir kript odasına gidin. Burada büyücü veya okçudan daha hızlı ve daha donanımlı bir çöl kaptanı bulacaksınız. Bununla birlikte, kaptanın menzilli saldırıları olmadığından, onu uçurtma ve beyazlatma nispeten kolay bulacaksınız. Eğer bir sorununuz varsa, havuz alanına geri dönün ve kayalık çıkıntıyı kullanarak siz ve kaptan arasında bir bariyer oluşturun, kurtarma ve menzilli saldırıların kullanımına izin verin.
Kaptan öldüğünde, batıdaki merdivenlerden yukarı çıkın ve ardından başka bir merdiven setini indirin. Hatıra mesajı olan bir taş bulacaksınız, ancak başka bir şey değil. Hazır olduğunuzda kuzeye doğru merdivenlerden yukarı çıkın ve ahşap kapıdan Enmerkar Ormanı'na çıkın.
Not: Güneydeki odadaki sandığı yağmalamak istiyorsanız, geldiğiniz yoldan geri dönün ve kript başında kapıyı açmak için anahtarı kullanın. Bu sizi doğrudan göğsünüzün olduğu odaya götürür ve normalde yaptığınız gibi ayrılmanıza izin verir.
Mezarlardan çıktığınızda kendinizi Berg şehrinin dışında bulacaksınız. Kesin konumunuz için aşağıdaki haritaya bakın.

Buradan, yukarıdaki haritada gösterildiği gibi Büyük Yanan Ağaç'a gitmeniz gerekiyor. Şu anda bulunduğunuz yer aslında haydutların işgal ettiği bir kale. Oradayken haydutları öldürmeyi seçebilir veya Doğu'ya koşarak doğrudan Berg'e geri dönebilirsiniz. Dilerseniz düşmanlardan kolayca kaçabilir, Berg'e zarar vermeden girebilirsiniz. Güneye gitmeden önce gerekli malzemeleri yeniden stoklamak için Berg'de geçirdiğiniz zamanı kullanın. Ayrıca gerekirse dinlenmek ve güç kazanmak için zaman ayırabilirsiniz.
Hazır olduğunuzda, Berg'den ana kapının yanından ayrılın ve güneydeki ana yola girin. Köprüden geçerken üç haydutla karşılaşacaksınız, onları tuzağa düşürmek için köprünün uzunluğunu kullanın ve mümkünse menzilli saldırılarla bitirin. Önümüzdeki savaş için her türlü gücü korumak isteyeceksiniz. Haydutlar öldüğünde, ana yola tekrar ulaşana kadar çimenli tarlalarda güneye devam edin. Yola çıktığınızda, bir sütunla işaretlenmiş yolda bir yarık olana kadar güneye devam edin. Buradan daha güneydeki sol patikaya girin.

Bu yol boyunca devam ederken uzaktan yanan ağacı göreceksiniz. Ona doğru ilerleyin ve çevredeki çetelere dikkat edin; burada pusuya düşmek kolaydır. Ağaca ulaştığınızda, bölgede devriye gezen ateş elementlerini çekmemeye dikkat edin. Duman köklerini yağmalayın ve güneybatıya, Rissa'nın tutulduğu kampa gidin.
Kampa ana kapıdan girin ve herhangi bir yangın elementinden kaçınmaya çalışın. Amaç, kamp ateşinin arkasına ve kampın merkezindeki Yanık Karakol'a girmek. Karakolun içindeyken, doğrudan yan odaya koşmayın. İki zırhlı savaşçı görünene kadar ilk odada kalın. Avantajı kullanabilir ve seçtiğiniz bir saldırı ile onları şaşırtabilirsiniz. Fiziksel direncinizi artırmak için hasarınızı ve iksirlerinizi veya büyülerinizi arttırmak için herhangi bir element paçavrası kullandığınızdan emin olun.

Her iki savaşçı da öldüğünde, Rissa ile konuşun. Size Berg'e döneceğini bildirecek. Sizi 100 gümüş ile ödüllendirecek olan Kirouac ile de konuşmayı unutmayın.
Kaptan öldüğünde, batıdaki merdivenlerden yukarı çıkın ve ardından başka bir merdiven setini indirin. Hatıra mesajı olan bir taş bulacaksınız, ancak başka bir şey değil. Hazır olduğunuzda kuzeye doğru merdivenlerden yukarı çıkın ve ahşap kapıdan Enmerkar Ormanı'na çıkın.
Not: Güneydeki odadaki sandığı yağmalamak istiyorsanız, geldiğiniz yoldan geri dönün ve kript başında kapıyı açmak için anahtarı kullanın. Bu sizi doğrudan göğsünüzün olduğu odaya götürür ve normalde yaptığınız gibi ayrılmanıza izin verir.
Mezarlardan çıktığınızda kendinizi Berg şehrinin dışında bulacaksınız. Kesin konumunuz için aşağıdaki haritaya bakın.

Buradan, yukarıdaki haritada gösterildiği gibi Büyük Yanan Ağaç'a gitmeniz gerekiyor. Şu anda bulunduğunuz yer aslında haydutların işgal ettiği bir kale. Oradayken haydutları öldürmeyi seçebilir veya Doğu'ya koşarak doğrudan Berg'e geri dönebilirsiniz. Dilerseniz düşmanlardan kolayca kaçabilir, Berg'e zarar vermeden girebilirsiniz. Güneye gitmeden önce gerekli malzemeleri yeniden stoklamak için Berg'de geçirdiğiniz zamanı kullanın. Ayrıca gerekirse dinlenmek ve güç kazanmak için zaman ayırabilirsiniz.
Hazır olduğunuzda, Berg'den ana kapının yanından ayrılın ve güneydeki ana yola girin. Köprüden geçerken üç haydutla karşılaşacaksınız, onları tuzağa düşürmek için köprünün uzunluğunu kullanın ve mümkünse menzilli saldırılarla bitirin. Önümüzdeki savaş için her türlü gücü korumak isteyeceksiniz. Haydutlar öldüğünde, ana yola tekrar ulaşana kadar çimenli tarlalarda güneye devam edin. Yola çıktığınızda, bir sütunla işaretlenmiş yolda bir yarık olana kadar güneye devam edin. Buradan daha güneydeki sol patikaya girin.

Bu yol boyunca devam ederken uzaktan yanan ağacı göreceksiniz. Ona doğru ilerleyin ve çevredeki çetelere dikkat edin; burada pusuya düşmek kolaydır. Ağaca ulaştığınızda, bölgede devriye gezen ateş elementlerini çekmemeye dikkat edin. Duman köklerini yağmalayın ve güneybatıya, Rissa'nın tutulduğu kampa gidin.

Kampa ana kapıdan girin ve herhangi bir yangın elementinden kaçınmaya çalışın. Amaç, kamp ateşinin arkasına ve kampın merkezindeki Yanık Karakol'a girmek. Karakolun içindeyken, doğrudan yan odaya koşmayın. İki zırhlı savaşçı görünene kadar ilk odada kalın. Avantajı kullanabilir ve seçtiğiniz bir saldırı ile onları şaşırtabilirsiniz. Fiziksel direncinizi artırmak için hasarınızı ve iksirlerinizi veya büyülerinizi arttırmak için herhangi bir element paçavrası kullandığınızdan emin olun.

Her iki savaşçı da öldüğünde, Rissa ile konuşun. Size Berg'e döneceğini bildirecek. Sizi 100 gümüş ile ödüllendirecek olan Kirouac ile de konuşmayı unutmayın.