Savun ve yoket event questi

Eskiz

🇹🇷 Bozkurtlar Diriliyor 🇹🇷
Onaylanmış Üye
27 Mar 2020
466
29
Çevrimiçi zamanı
1d 3h 20m
18
Antalya
www.aktifhost.net
Best answers
0
PHP:
------------
-----------------------------------------------
quest savun_yoket begin
    state start begin
        when kill with npc.get_race() == 8020 and pc.get_map_index()== 61 or pc.get_map_index() == 62 or pc.get_map_index() == 63 or pc.get_map_index() == 64 begin
            if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 5 and npc.race == 8020 then
                notice_all("Shinso İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 4")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 4 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 4 and npc.race == 8020 then
                notice_all("Shinso İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 3")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 3 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 3 and npc.race == 8020 then
                notice_all("Shinso İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 2")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 2 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 2 and npc.race == 8020 then
                notice_all("Shinso İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 1")      
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 1 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 1 and npc.race == 8020 then
                notice_all("Shinso İmparatorluğu'nun tüm Metin Taşları yok edildi!")
                notice_all("Diğer imparatorluklara saldırabilirler.")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 0 )
                timer("yellow", 1)
                timer("blue", 1)
            else
            pc.changemoney("0")
                    end
                end

        when kill with npc.get_race() == 8022 and pc.get_map_index()== 61 or pc.get_map_index() == 62 or pc.get_map_index() == 63 or pc.get_map_index() == 64 begin
            if game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 5 and npc.race == 8022 then
                notice_all("Chunjo İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 4")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 4 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 4 and npc.race == 8022 then
                 notice_all("Chunjo İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 3")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 3 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 3 and npc.race == 8022 then
                notice_all("Chunjo İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 2")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 2 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 2 and npc.race == 8022 then
                notice_all("Chunjo İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 1")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 1 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 1 and npc.race == 8022 then
                notice_all("Chunjo İmparatorluğu'nun tüm Metin Taşları yok edildi!")
                notice_all("Diğer imparatorluklara saldırabilirler.")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 0 )
                timer("red", 1)
                timer("blue", 1)
            else
                pc.changemoney("0")
                end
            end

        when kill with npc.get_race() == 8022 and pc.get_map_index()== 61 or pc.get_map_index() == 62 or pc.get_map_index() == 63 or pc.get_map_index() == 64 begin
            if game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 5 and npc.race == 8021 then
                notice_all("Jinno İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 4")  
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 4 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 4 and npc.race == 8021 then
                notice_all("Jinno İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 3")  
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 3 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 3 and npc.race == 8021 then
                notice_all("Jinno İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 2")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 2 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 2 and npc.race == 8021 then
                notice_all("Jinno İmparatorluğu'nun 1 Metin Taşı yok edildi!")
                notice_all("Kalan Metin Taşı: 1")  
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 1 )
            elseif game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 1 and npc.race == 8021 then
                notice_all("Jinno İmparatorluğu'nun tüm Metin Taşları yok edildi!")
                notice_all("Diğer imparatorluklara saldırabilirler.")
                game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 0 )
                timer("red", 1)
                timer("blue", 1)
            else
                pc.changemoney("0")
                end
            end

        when blue.timer begin
        if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") > 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 0 then
            notice_all("Shinso İmparatorluğu kazandı!")
            game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 0 )
                game.set_event_flag("defend_and_destroy", 0 )
            else
        end
    end
   
        when yellow.timer begin
        if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") > 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 0 then
            notice_all("Shinso İmparatorluğu kazandı!")
            game.set_event_flag("defend_and_destroy_red", 0 )
                game.set_event_flag("defend_and_destroy", 0 )
            else
        end
    end
   
        when blue.timer begin
        if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") > 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 0 then
            notice_all("Chunjo İmparatorluğu kazandı!")
            game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 0 )
                game.set_event_flag("defend_and_destroy", 0 )
            else
        end
    end
   
        when red.timer begin
        if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") > 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") == 0 then
            notice_all("Chunjo İmparatorluğu kazandı!")
            game.set_event_flag("defend_and_destroy_yellow", 0 )
                game.set_event_flag("defend_and_destroy", 0 )
            else
        end
    end
   
        when yellow.timer begin
        if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") > 0 then
            notice_all("Jinno İmparatorluğu kazandı!")
            game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 0 )
                game.set_event_flag("defend_and_destroy", 0 )
            else
        end
    end
   
        when red.timer begin
        if game.get_event_flag("defend_and_destroy_red") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_yellow") == 0 and game.get_event_flag("defend_and_destroy_blue") > 0 then
            notice_all("Jinno İmparatorluğu kazandı!")
            game.set_event_flag("defend_and_destroy_blue", 0 )
                game.set_event_flag("defend_and_destroy", 0 )
                else
            end
        end
       
        when 11001.chat."Savun ve Yok et" or 11003.chat."Savun ve Yok et" or 11005.chat."Savun ve Yok et" with game.get_event_flag("defend_and_destroy") == 1 begin
        say_title("Savaş Sorumlusu:")
        say("")
        say("Ne hakkında bilgi almak istiyorsun?")
        say("")
            local event_info = select("Savun ve Yok et nedir?", "Kurallar nelerdir?", "İpuçları ", "Ödüller", "Kapat")
            if event_info == 1 then
            say_title("Savun ve Yok et")
            say("")
            say("Savun ve Yok et etkinliği 3 imparatorluk")
            say("arasında geçen bir savaştır. Bu etkinlik")
            say("dört farklı haritada olabilir.")
            say("Bu Haritalar:")
            say("")
            say_reward("Yongbi Çölü, Sohan Dağı, Seungryong Vadisi")
            say_reward("ve Doyyumhwan.")
            elseif event_info == 2 then                
            say_title("Kurallar")
            say("4 Haritadan birinde,")
            say("Kendi imparatorluğunun başlangıç yerinde,")
            say("5 adet Metin Taşı bulunur.")
            say("Kendi imparatorluğunun metinlerini koruyacaksın.")
            say("Diğer imparatorluklara saldıracaksın.")
            elseif event_info == 3 then
            say_title("İpuçları ")
            say("")
            say("Metinleri yok edilen imparatorluk savaştan elenir")
            say("ve diğer imparatorluklar savaşmaya devam eder.")
            say("Elendikten sonra diğer imparatorlukların")
            say("Metinlerine saldırıp onları yokedebilirsin.")
             -- Belohnungen
            elseif event_info == 4 then
            say_title("Ödüller")
            say("Kazanan imparatorluğun lonca bölgesinde yani")
            say("Shinso için Jungrang Şehri, Chunjo için")
            say("Waryong Bölgesi, Jinno için ise Imha")
            say("bölgesinde çeşitli etkinlikler yapılır. Bu")
            say("bölgelere diğer imparatorluklardan kimse")
            say("giremez. Bu sayede etkinlik rahatlıkla yapılır.")    
            elseif event_info == 5 then
                return
            end    
        end
    end
end
 

sTRoffical

İnsan büyür beşikte, Mezarda yatmak için!
Admin
T.C Vatandaşı
27 Mar 2020
840
141
Çevrimiçi zamanı
3d 21h 21m
33
IĞDIR
Best answers
0
Oyuncu
Csgo, valorant, pubg
Başarılı bir konu olmuş teşekkürler.
 

mustafabptr

Onaylanmış Üye
Onaylanmış Üye
2 Nis 2020
340
13
Çevrimiçi zamanı
3h 19m
18
Best answers
0
Konu İçin Teşekkürler.
 

Tunay SEZER

Hayat işte ne getireceği belli değil...
Admin
Teknik Sorumlu
Hakem
Vip Üye
T.C Vatandaşı
24 Şub 2020
1,005
211
Çevrimiçi zamanı
6d 22h 30m
53
Best answers
0
Oyuncu
-
Konu paylaşımınız için teşekkürler, başarılar :)
 
Üst