Tunay SEZER
Hayat işte ne getireceği belli değil...
Admin
Teknik Sorumlu
Hakem
Vip Üye
T.C Vatandaşı
- 24 Şub 2020
- 1,005
- 211
- Çevrimiçi zamanı
- 6d 22h 32m
- 53
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- -

Konuyu Clash Royale sitesinden alarak tamamen kendi çevirim olduğunu belirtmek istiyorum. Hatalar olursa bildirin düzeltelim.
İçindekiler:
Oyunu ilk kez oynamaya başladığımda, doğru yolu oynayıp oynamadığım veya yanlış yoldan oynadığım temel temelleri anlamak için uğraşıyordum. Yeni başlayanlar olarak, kesinlikle kılavuzlar ve bilgi eksikliği ile oyunu anlamaya meydan okudu. Bu kılavuzun tüm yeni oyuncuların daha iyi bir anlayışa sahip olmasını ve oyunun tadını çıkarmanızı sağlayacağına inanıyorum!
Clash Royale, Cllan of Clans karakterlerinin favori Clash ile gerçek zamanlı çok oyunculu bir baş-baş savaş oyunudur. Oyun, farklı arenalarda ilerledikçe kule savunma tarzı savaşlar, toplama ve tesviye kartları sunar ve yeni kartların kilidini açar! Bu kılavuz, başlamak için yeni başlayanlar olarak bilmeniz gereken her şeyi anlamanıza yardımcı olacaktır!
Oyuna başlanırken yapacağınız ilk şey, kartlarınızı savaş alanına nasıl dağıtacağınızı ve kazandıracağınızı öğreten dersi tamamlamanızdır. Maalesef, avantajlı bir şekilde kartlarınızı stratejik yollarla nasıl konuşlandırılacağı konusunda ayrıntılı bilgi almazsınız. Bu yüzden bu kılavuzda yapacağım şey, sizi birçok dövüş stratejisine tanıtmak ve sonunda kazanmak!
Yeni başlayanlar için savaş kuralları ve ipuçları:
Nasıl kazanılır:
Bir savaş kazanmak için ya rakibinizin Kralın Kule'sini yok etmeniz (yani size bir anlık 3 Zafer zaferi vereceğiz) VEYA verilen zaman zarfında rakibinizden bir kule daha yok etmeniz gerekir. Hem siz hem de rakibiniz üç dakika verilir, ancak bu üç dakika içinde hala bir kravat varsa, oyun fazla mesai (bir dakika da ekstra bir dakika) halinde ani ölüm moduna gidecektir. Bu fazla mesai süresince, rakibin kulesinden herhangi birini yere seren ilk oyuncu galip gelir. Bununla birlikte, eğer iki oyuncu bu mesai bitiminde bir kuleye kapılmayı başaramamışlarsa, savaş berabere sonuçlanacaktır.
Zafer sizi kupalarla ödüllendirecektir. 1 Crown veya 3 Crown ile kazanırsanız gelsin, aynı sayıda kupa kazanacaksınız. 3 Crown zaferi, 1 Crown zaferi kadar özel bir şey değildir. Aslında savaşların çoğu, 1 Crown veya 2 Crown tarafından kazanılır. Böylece, karşı kralın kulübesine ne zaman saldırmanız gerektiğini ve bunun yerine bir ya da iki Arena Kulesi'ni yok etmek daha iyi olduğunda anlamak zorundasınız.
Arena Kulesi
1 Crown(Taç) = Karşılıklı Arena Towers'tan birini yok etmeniz gerekiyor
2 Crowns(Taç) = Karşılıklı Arena Towers'tan ikiünü yok etmelisiniz
3 Crowns(Taç) = Karşıt King's Tower'u yok etmeniz gerekiyor.
Kral Kulesine ne zaman saldırmalıyım?
Uyku Modu = Savunma Modu =
King's Tower'ın HP (Sağlık Noktaları) Arena Towers'dan çok daha büyüktür. Aslında Kral Kulesi'nin HP'si bir Arena Kulesi'nden% 60'dan fazla!
Genellikle, bir ya da iki Arena Kulesi'ni yok etmek ve rakibinizin Arena Kulelerinizden ikisini tahrip etmesini önlemek için iyi savunma oyunu kazanmak daha güvenlidir.
Savaş başladığında Kral "uyku modunda" demektir, yani uyurken topu ile savunma konusunda size yardımcı olmaz demektir. Kralın uyanması için, aşağıdakilerden biri olmalı:
Arena Towers'dan biri yok edildi.
Kralın kulesi saldırıya uğramalıydı. Arena Kuleleri'nin her ikisi de hala açık ve Kralın Kulesi zarar görürse, o zaman Kral uyanır.
Önemli: Bir Arena Kulesi'ni yok etmediyseniz, Kralın Kulesi'ne saldırmaktan kaçının! Bu rakibinizin kralını savunmada uyandırır ve topu ile birliklerinize ateş etmeye başlar. Fireball veya Arrows gibi alan hasar kartlarını düşürdüğünüzde emin olun, King's Tower'a dokunmaktan kaçının! Arena Kulesi'ni almadan önce King's Tower'a zarar vermek, yeni oyuncuların yaptığı en büyük hatalardandır ve bu savaşlarda çok büyük fark yaratır.
"Zafer kazanmanın anahtarı Elixir'i verimli kullanmaktır"
Zafer için gizli formüldür. Her kart bir Elixir maliyet değerine sahiptir. Avantaj olmak için, hedefiniz rakibinizin oynadığı şeyden daha düşük bir İksir maliyeti olan kartlar veya kart kombinasyonları kullanarak rakibinizle savaşmanızdır. Örneğin, rakibiniz şövalyeyi (3 İlyas) ve Okçuları (3 İlyas) birlikte gönderirse, bu birliklerin hepsini bir kerede dışarı atmak için Fireball'unuzu (4 İlyasir) kullanırsınız. Bu ödüllendirici bir gelişmedir, çünkü 6 İlyxir açılımı yapmak için 4 İlyxir kartı harcadınız. Böylece sizi 2 İlyasir yol gösterecek. Elixir yarışında ne kadar büyük olursanız, kazanma şansınız o kadar yüksektir (daha kuvvetli kombinasyonlar oluşturmaya başlayacağınızdan). Ve böylece, her zaman Elixir'i verimli kullanmalısınız!
Temel İlkeler:
İyi oyunlar.
İçindekiler:
- Giriş
- Çatışma yönergeleri ve ipuçları
- Nasıl kazanılır.
- Kral kulesine ne zaman saldırı yapılır?
- Elixir'in etkin kullanımı.
- Saldırı & Temel Koruma
- Ultimate Deck Building rehberi
- Mücevherlerin nasıl harcanacağına ilişkin ipuçları
- Sandıklar hakkında bilgiler
- Tüm kartlar ve bunlarla nasıl başa çıkılacağı
Oyunu ilk kez oynamaya başladığımda, doğru yolu oynayıp oynamadığım veya yanlış yoldan oynadığım temel temelleri anlamak için uğraşıyordum. Yeni başlayanlar olarak, kesinlikle kılavuzlar ve bilgi eksikliği ile oyunu anlamaya meydan okudu. Bu kılavuzun tüm yeni oyuncuların daha iyi bir anlayışa sahip olmasını ve oyunun tadını çıkarmanızı sağlayacağına inanıyorum!
Clash Royale, Cllan of Clans karakterlerinin favori Clash ile gerçek zamanlı çok oyunculu bir baş-baş savaş oyunudur. Oyun, farklı arenalarda ilerledikçe kule savunma tarzı savaşlar, toplama ve tesviye kartları sunar ve yeni kartların kilidini açar! Bu kılavuz, başlamak için yeni başlayanlar olarak bilmeniz gereken her şeyi anlamanıza yardımcı olacaktır!
Oyuna başlanırken yapacağınız ilk şey, kartlarınızı savaş alanına nasıl dağıtacağınızı ve kazandıracağınızı öğreten dersi tamamlamanızdır. Maalesef, avantajlı bir şekilde kartlarınızı stratejik yollarla nasıl konuşlandırılacağı konusunda ayrıntılı bilgi almazsınız. Bu yüzden bu kılavuzda yapacağım şey, sizi birçok dövüş stratejisine tanıtmak ve sonunda kazanmak!
Yeni başlayanlar için savaş kuralları ve ipuçları:
Nasıl kazanılır:
Bir savaş kazanmak için ya rakibinizin Kralın Kule'sini yok etmeniz (yani size bir anlık 3 Zafer zaferi vereceğiz) VEYA verilen zaman zarfında rakibinizden bir kule daha yok etmeniz gerekir. Hem siz hem de rakibiniz üç dakika verilir, ancak bu üç dakika içinde hala bir kravat varsa, oyun fazla mesai (bir dakika da ekstra bir dakika) halinde ani ölüm moduna gidecektir. Bu fazla mesai süresince, rakibin kulesinden herhangi birini yere seren ilk oyuncu galip gelir. Bununla birlikte, eğer iki oyuncu bu mesai bitiminde bir kuleye kapılmayı başaramamışlarsa, savaş berabere sonuçlanacaktır.
Zafer sizi kupalarla ödüllendirecektir. 1 Crown veya 3 Crown ile kazanırsanız gelsin, aynı sayıda kupa kazanacaksınız. 3 Crown zaferi, 1 Crown zaferi kadar özel bir şey değildir. Aslında savaşların çoğu, 1 Crown veya 2 Crown tarafından kazanılır. Böylece, karşı kralın kulübesine ne zaman saldırmanız gerektiğini ve bunun yerine bir ya da iki Arena Kulesi'ni yok etmek daha iyi olduğunda anlamak zorundasınız.
Arena Kulesi
1 Crown(Taç) = Karşılıklı Arena Towers'tan birini yok etmeniz gerekiyor
2 Crowns(Taç) = Karşılıklı Arena Towers'tan ikiünü yok etmelisiniz
3 Crowns(Taç) = Karşıt King's Tower'u yok etmeniz gerekiyor.
Kral Kulesine ne zaman saldırmalıyım?
Uyku Modu = Savunma Modu =
King's Tower'ın HP (Sağlık Noktaları) Arena Towers'dan çok daha büyüktür. Aslında Kral Kulesi'nin HP'si bir Arena Kulesi'nden% 60'dan fazla!
Genellikle, bir ya da iki Arena Kulesi'ni yok etmek ve rakibinizin Arena Kulelerinizden ikisini tahrip etmesini önlemek için iyi savunma oyunu kazanmak daha güvenlidir.
Savaş başladığında Kral "uyku modunda" demektir, yani uyurken topu ile savunma konusunda size yardımcı olmaz demektir. Kralın uyanması için, aşağıdakilerden biri olmalı:
Arena Towers'dan biri yok edildi.
Kralın kulesi saldırıya uğramalıydı. Arena Kuleleri'nin her ikisi de hala açık ve Kralın Kulesi zarar görürse, o zaman Kral uyanır.
Önemli: Bir Arena Kulesi'ni yok etmediyseniz, Kralın Kulesi'ne saldırmaktan kaçının! Bu rakibinizin kralını savunmada uyandırır ve topu ile birliklerinize ateş etmeye başlar. Fireball veya Arrows gibi alan hasar kartlarını düşürdüğünüzde emin olun, King's Tower'a dokunmaktan kaçının! Arena Kulesi'ni almadan önce King's Tower'a zarar vermek, yeni oyuncuların yaptığı en büyük hatalardandır ve bu savaşlarda çok büyük fark yaratır.
"Zafer kazanmanın anahtarı Elixir'i verimli kullanmaktır"
Zafer için gizli formüldür. Her kart bir Elixir maliyet değerine sahiptir. Avantaj olmak için, hedefiniz rakibinizin oynadığı şeyden daha düşük bir İksir maliyeti olan kartlar veya kart kombinasyonları kullanarak rakibinizle savaşmanızdır. Örneğin, rakibiniz şövalyeyi (3 İlyas) ve Okçuları (3 İlyas) birlikte gönderirse, bu birliklerin hepsini bir kerede dışarı atmak için Fireball'unuzu (4 İlyasir) kullanırsınız. Bu ödüllendirici bir gelişmedir, çünkü 6 İlyxir açılımı yapmak için 4 İlyxir kartı harcadınız. Böylece sizi 2 İlyasir yol gösterecek. Elixir yarışında ne kadar büyük olursanız, kazanma şansınız o kadar yüksektir (daha kuvvetli kombinasyonlar oluşturmaya başlayacağınızdan). Ve böylece, her zaman Elixir'i verimli kullanmalısınız!
Temel İlkeler:
- Elixir'i boşa harcamayın! İksir herzaman her saniyede bir İlyiş yüklüyor, ancak 10'a ulaştığında tükenmeyecek! Bu çok önemlidir çünkü 10'a ulaştığında Elixir çubuğunuz artık İlyxir üretmez. Bu nedenle, İlyxir çubuğunu her zaman yüklemeli ve 10'uncu vuruş yapmasını önlemelisiniz.
- Birden fazla kartı tek seferde dağıtmayın, bu rakibinizin kartların kombinasyonunu küçük bir kullanım Elixir ile karşı koymasını kolaylaştıracaktır. Örneğin, daha önce kullandığımız Fireball örneğini al. Şövalye (3 İksir) ve Barbarlar (5 İksir) ve Mızrak Goblinler (2 İksir) hepsini bir kerede konuşlandırırsanız, o zaman tüm 10 İksininizi harcadınız demektir. Bununla birlikte, rakibiniz basit bir Fireball (4 İlyxir) dağıtabilir ve tüm birlikleriniz hızla kaybolur ve bu da sizi 6 İlixir açığına sokar ve rakibinizin 6 Elixir şampiyonuyla oluşabilecek herhangi bir saldırıya karşı da çaresiz kalmanıza neden olur. Bu nedenle, yavaş başlamak, İlyxir ile iyi "tezat" yapmak ve iyi İksir lideriyle karşı olmak çok önemlidir.
- Çoğu zaman, rakibinizin kulelerinize az miktarda zarar vermesine izin vermek daha iyi bir fikirdir ve bunun karşılığında Elixir liderliğini elinize alın. Örneğin, barınızın 5 İlixir'de olduğunu ve rakibinizin Mızrak Goblinler'i Kulelerinizden birine gönderdiğini ve sadece karşı koymak için Kıyamet Okunun veya Ok kartının olduğunu varsayalım. Ancak, bu durumda, Mızrak Goblinlerine karşı koymak için iki kartın da kullanılmaması daha iyi olur mu? Niye ya?
- Okların maliyeti 3 Elixir. Sadece bir 2 Elixir kartını (Mızrak Goblin) yok etmek için bir Elixir kartı kullanmak, zayıf bir ödünleşmedir.
- Barbarların maliyeti 5 İksir ve barınız 5'dir. Barbar kartını kullanırsanız Elixir tükenecektir, bu da rakibinizin daha güçlü bir kombinasyon oluşturarak küpünüzü karşılayıp hedef almasını sağlıyor demektir.
- Arena Kuleleriniz, üzerinde Okçular tarafından korunuyorlar; bu, Mızrak Goblinler Kulenizde bir miktar hasar görürken zayıf Mızrak Goblinleri birkaç vuruşla saldırıp yok edecekleri anlamına geliyor. Kuleniz biraz hasar almış olsa da, halen büyük bir ödün vermeye devam ediyor çünkü karşılığında 2 İksir kurşun yapmışsınızdır. Bu, daha ağır hasarla uğraşmak için rakibinizden daha güçlü bir kart kombinasyonu oluşturma fırsatı verir.
- Savaşa başlarken, önce İksir barının doldurulmasına izin vermelisin. Kartınızı yalnızca bir İksir çubuğuna yüklemeden pervasızca dağıtmayın, çünkü bu sadece rakibinize avantaj sağlayacaktır. Örneğin, savaş başladığında Prens kartınızı dağıtırsanız ve 6 İksiriniz varsa. Rakibiniz, Elixir'in 2 maliyetini düşüren ve prense hızlıca karşı koyan ve 2 Elixir önderlik eden bir İmparatorluk Taşı koyabilir. Bir başka örnek, Inferno Kulesi gibi bir savunma oyununu hemen oynuyor. Rakibiniz tam Elixir'e yüklemek için birkaç saniye bekleyebilir, iyi bir sayaç planlayabilir ve Inferno Kulesi'nin 40 saniyelik ömrü yüzünden ona dokunmadan Inferno Kulesi'ni zayıflatabilir bu kötü bir fikir. Bu nedenle, önce çubuğunuzun yüklenmesine izin vermek önemlidir.
- Genellikle, tam bir Elixir çubuğu olana kadar da konuşlandırmayı bekleyecek rakiplerle karşılaşırsınız. Bu durumda, iki seçeneğiniz var:
- Önce kartınızı dağıtın - Eğer 10 İksir'e ulaşırsanız ve kartınızı dağıttığınızda önce kartınızı dağıtın, o zaman rakibiniz her İksir'e her saniye kalırsa büyük bir İksir kurşun verilecektir.
- Kartınızı ikinci olarak dağıtın - Eğer 10 İksir'e ulaşırsanız ve rakibinizden daha iyi bir sayaç oynamak için hemen bekleyip dağıtmaya karar verirseniz, rakibinize ekstra 1 İksir kaynağı sağlayacaktır.
- Genellikle, tam bir Elixir çubuğunuz bulunmadan önce veya hemen önce ilk kartınızı yerleştirmek en iyisidir.
- Yavaş başla. Bu kitaptaki defalarca yavaş bir tempo ile savaşa başlamanızı söylemiştim ve bu kazanmak için önemli bir temel. Savaşa başlarken, düşük Elixir maliyet kartıyla başlamak iyi bir fikirdir. Örneğin, başlangıç elinizde Prens ve Okçu kartınız olduğunu söyleyin. Okçular veya Prens ile başlıyor musun? Okçuların önemli ölçüde daha az İksir maliyeti (Prens 5 Elixir maliyetine kıyasla 3 Elixir) nedeniyle başlamak genellikle daha iyi. Bu neden önemli? Yüksek bir İksir maliyetli kart ile başlamak genellikle tehlikeli olduğu için bu önemlidir. Rakibiniz basitçe Bir İmparatorluk Kartı (3 İlyxir maliyeti) koyarsa, Elixir yarışını hızlı bir şekilde 2 kaybedersiniz. Archer gibi düşük bir Elixir maliyet kartı oynuyorsanız, bununla ilgili daha az risk gelir ve aynı zamanda Elyxir'ı tam bir çubukta harcamak zorunda kalmadan rakibinizin ilk hareketini gözlemleyin. Rakibiniz Dev ve Silahşörlerini aynı anda göndermeye karar verirse, kalan 7 İksir ile iyi bir tezgah oluşturmaya hazırsınız demektir. Prensinizi konuşlandırdıysanız, Dev + Silahşör kombinasyonu Prensi çabucak çıkarır.
- Elixir'e yükleyerek kartların daha güçlü bir birleşimini oluşturmak, savaş alanının sonuna (Towers'ın arkasında) birlik kartınızı dağıtmaktır. Askerleriniz karşı tarafa seyahat etmek için daha uzun zaman aldıkça kendinize daha büyük İksir yüklemiş olursunuz. Bu nedenle, Dev + Silahşör + Cadı gibi ölümcül bir kombinasyon oluşturmak istiyorsanız, bunu yapmak için 14 İksir gerekir. Bunu gerçekleştirmek için devinizi Köşelerinizden birinin arkasına yerleştirebilir ve kavşak köprüsüne gittiğinizde kombinasyonunuzu tamamlamak için ek 9 İksir'e sahip olursunuz.
- Hangi Arena Kulesi'ne önce saldırmalıyım? Savaşınızı başlatırken, önce rakibinizin Arena Kuleleri'ne saldırmaya karar verebilirsiniz. Ancak, rakibiniz önce saldırmaya karar verirse, tehdidi görmezden gelmek ve diğer kuleye saldırmak yerine kulenizi korumak için yaptığı tehdide karşı bir tezgah hazırlamalısın. Örneğin, rakibiniz Archer'larınızı sol Arena Tower'a gönderirse Archers'ı görmezden gelin ve Prince kartınızla doğru Arena Tower'a gideceğinizi düşünmek kötü bir fikirdir, çünkü Archer'lar sol Arena Tower'a önemli zarar verebilirler, rakibiniz Prensinizi vurmak için basitçe bir İmparatorluk veya İskelet Ordusu yerleştirebileceğinden, Prensiniz Arena Kulesine doğru yapacaktır. Ve böylece, tehdidi görmezden gelmek ve böyle bir pervasız oynamak size birincilikten savaşa mal olabilir.
- Bir seferde bir Arena Kulesi'ni yok etmeye odaklanın. Yeni oyuncuların sıkça gördükleri büyük bir hata, kuleleri değiştirmeye devam etmeleridir. En düşük HP ile kuleyi yok etmeye odaklanmalısınız ve ikinci kuleye saldırmaya odaklanın ve öncülük ediyorsanız (saatin bitmesine izin vermek için) savunma oynamaya odaklanın.
- Savaşın momentumunu en sağlıklı Arena Kulenizin yönüne kaydırmaya çalışın. Örneğin, sol Arena Kulenizin 1000 HP ve sağ Arena Kulenizin 2000 HP olduğunu (ve her iki rakibinizin Arena Kuleleri de tam sağda) olduğunu söyleyin. Bu senaryoda, açıkça zayıfladığı için rakibiniz sol Arena Kulenizi sürekli olarak hedeflemeye çalışacaktır. Bununla birlikte, çekiş halindeysen bile kazanman hâlâ çok olası. Geri dönüş yapmak için yapmanız gereken şey, rakibinizi zayıflatılmış sol Kule yerine doğru Arena Kulübesine saldırmaya zorlamaktır. Bunu yapmak için Elixir'e yüklenmeli ve sol Arena Tower'da biraz savunma yapmalısınız (Arena Towers'ın savunmada size yardımcı olması için Archer'ları bulunduğunu unutmayın, bundan faydalanın) ve daha sonra ilk saldırıyı atın rakibinizin sağ Arena Kulesi ile iyi bir kombinasyon (yani Dev + Silahşör). Bu, rakibinizin büyük tehdidi görmezden gelmesini zorlaştıracak ve onun Arena Kulesi'ni korumak için onun suçunu değiştirmesini sağlayacaktır. Suçu sağ tarafa kaydırdığınızda art arda bu tarafa baskı uygulayabilirsiniz (rakibinizin sol tarafınızı hedeflemek için İlysi harcamasını engelleyin).
- En güçlü saldırılar, kombinasyon halinde oynanan saldırılardır. Örneğin, dev gibi bir kart, çok yavaş bir birlik olduğu için tek başına bir tehdit oluşturmaz. Bununla birlikte, Archer veya Musketeer kartı gibi uzaktan saldırganla birleştiğinde, bu tehdidi durdurmak çok daha büyük bir görev haline gelir. Yalnız Bir Dev, 3 Elixir Minion kartı ile aşağı atılabilir, ancak Archists'in yardımıyla Minions (rakibin kulesine doğru ilerlediği şekilde) Dev'i alamaz. Böylece, sürekli Elixir'i yüklemeye çalışmalısınız (ve ayrıca Elixir trade-off'ları kazanmalısınız) ve kombinasyon halinde saldırmalısınız.
- Birlik kartını ve özelliklerini sınıflandırmanın birçok farklı yolu vardır:
- Kara askeri = Kara saldıran bir asker.
- Hava Kuvveti = Uçabilir ve yukarıdan saldırabilir. Hava birlikleri, uçan birimleri (Bomber, Prince, Knight, Valkyrie vb.) Hedef alamayan Kara birlikleri tarafından hedef alınmasını önleyebilir.
- Melee troop = Bir mano ile kavga eden birlik (elden ele geçirme).
- Menzil askeri = Bir mesafeden saldırabilecek bir asker. Okçular gibi menzil askerleri uzaktan saldırı yapabiliyor ve bu nedenle melee birlikleri, atanmış saldırganınızı koruyabildikleri için melee birliklerinin arkasında kullanılıyorlar.
- Kartları veren iki hasar türü vardır. "Nokta hasar" (tek bir birime veya binaya hasar) ve "alana veya sıçrama hasarına" (birden çok birliklere veya binalara hasar) ilişkin kartları ele alan kartlar. Nokta hasar kartları arasında Silahşör, Prens, Okçu, Mini Pekka, vb. Alan hasar kartları bombardıman uçağı, Valkyrie, Cadı, Bebek Ejderha, Ok, Ateşböceği vb. Içerir. Alana zarar veren kartlar daha iyi seçenekler gibi görünse de oyundaki en zayıf kartlar arasında. Dolayısıyla, bu iki kart tipinde farklı roller vardır. Birden çok üniteye zarar verebilme yeteneği ile alan hasar kartları, İskeletler, Goblinler, Barbarlar gibi düşük HP birliklerinin ordularını ya da sürülerini yenmek için en iyi şekilde yararlanır. Nokta hasar veren kartlar, en yüksek DPS'yi (Saniyedeki Hasar) alırken, tüm kartlar ve böylece yüksek HP ünitelerini yok etmek için en iyi şekilde yararlanılabilir. Örneğin, Mini Pekka, devi hızlı bir şekilde aşağı çekmek için kullanılabilir. Valkyrie gibi bir alan saldırganı Dev'e karşı iyi bir hasar uğraşmak için uğraşırken.
İyi oyunlar.