Fivem Araç Ekleme Nasıl Yapılır Eklenti / Değiştirme [Öğretici]

CerkutaY

Moderatör
Onaylanmış Üye
13 Kas 2020
242
68
Çevrimiçi zamanı
1d 13h 15m
18
29
Best answers
0
Oyuncu
Metin2
Merhaba Arkadaşlar..!

Sunucularına farklı özel araç türlerinin nasıl ekleneceği konusunda herkesin anlayabileceği basit bir eğitim oluşturmak istedim . Bu makale esas olarak FiveM geliştirmeye girmek isteyen ancak daha önce onunla hiç çalışmamış kişiler içindir. Bu eğitimde 2 bölüm olacak. Dediğim gibi, bu çok basit ve herkes yapabilir!

Yöntem 1 . Aracı Değiştirme

Muhtemelen size sunucunuza araç eklemenin en kolay yolunu anlatacağım, araçların değiştirilmesi için gerekli olan şey yalnızca araç dosyalarını gereklidir(size verdiğim indirme linkinde bulunan .yft ve .ytd dosyalarında olduğu gibi).

Birinci adım - aracınızın adı için bir klasör oluşturun. Bu, istediğiniz herhangi bir şey olabilir, ancak daha sonra koyduğunuz isim lazım olacağı için basit tutmanızı tavsiye ederim.

İkinci adım - Bu klasörün içinde 'stream' etiketli başka bir klasör oluşturun. YFT ve YTD dosyalarını 'stream' klasörüne sürükleyip bırakın. Bu, FiveM'ye, dosyaları koyduğumuzda araçları sunucunuza aktarmasını söyleyecektir.
  1. Üçüncü adım - Orijinal klasöre ('stream") içinde bulunduğu klasör) gelene kadar geri dönün. Sağ tıklayın> yeni metin belgesi. Bu belgenin içine aşağıdaki metni yapıştırın:

    2files {

    3}

    4-data_file '' ''

    5-client_scripts 'vehicle_names.lua'

  2. Dosya> farklı kaydet> __ resource.lua (İki alt çizgi!)

    Oradan, yeni kaynağınızı sunucu kaynaklarınıza sürükleyip bırakın ve server.cfg dosyanıza 'start (klasör adı)' ekleyin

    Buraya kadar herşey tamam artık bir değiştirme kaynağı oluşturdunuz !

    Yöntem 2. Eklenti Araçlar
    Araç dosyalarını (indirmeye dahil edilen .yft ve .ytd dosyalarında olduğu gibi) ve 1-4 arası meta dosyalarına sahip dosyalardır. Bunlar biraz daha karmaşıktır ve biraz zaman alabilir.

    Birinci adım - aracınızın adı için bir klasör oluşturun. Bu, istediğiniz herhangi bir şey olabilir, ancak daha sonra ihtiyaç duyacağımız için basit tutmanızı tavsiye ederim.

    İkinci adım - Bu klasörün içinde 'stream' isimli başka bir klasör oluşturun. İndirme bir RPF dosyasıyla (rage package file) gelirse , OpenIV'e ihtiyacınız olacaktır onu kullanmayı bilmiyorsanız googleden yardım alabilirsiniz.Eğer bilmiyorsanız değiştirme eğitiminde ikinci adımı tekrarlayın. YFT ve YTD dosyalarını 'stream' klasörüne sürükleyip bırakın.

    Üçüncü adım - Temel klasörünüze gelene kadar geri dönün. Sağ tıklayın> yeni metin belgesi. Bu belgenin içine aşağıdaki metni yapıştırın:



    yapıştır:

    resource_manifest_version '77731fab-63ca-442c-a67b-abc70f28dfa5'

    files {
    'vehicles.meta',
    'carvariations.meta',
    'carcols.meta',
    'handling.meta',
    }

    data_file 'HANDLING_FILE' 'handling.meta'
    data_file 'VEHICLE_METADATA_FILE' 'vehicles.meta'
    data_file 'CARCOLS_FILE' 'carcols.meta'
    data_file 'VEHICLE_VARIATION_FILE' 'carvariations.meta'​

Dosya> farklı kaydet> __ resource.lua (İki alt çizgi!)

İndirdiğiniz rpf dosyanıza geri dönün ve indirmeye dahil olan tüm .meta dosyalarını temel klasörünüze sürükleyin. Bir carvariations.meta dosyası içermiyorsa , __resouce.lua dosyanızdan 'carvariations.meta' ve data_file 'VEHICLE_VARIATION_FILE' 'carvariations.meta' dosyasını kaldırın. Her olmayan meta uzantılı dosya için bunu yapın.

Oradan, yeni kaynağınızı sunucu kaynaklarınıza sürükleyip bırakın ve server.cfg dosyanıza 'start (klasör adı)' ekleyin.

fivem,.jpg
 
Üst