Genç kahraman silahları questi (sorunsuz)

Eskiz

🇹🇷 Bozkurtlar Diriliyor 🇹🇷
Onaylanmış Üye
27 Mar 2020
466
29
Çevrimiçi zamanı
1d 3h 20m
18
Antalya
www.aktifhost.net
Best answers
0
PHP:
    state start begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 1 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silahlar")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 1 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Durendal'ın İntikamcısı (Tek El)","Ork Kasabı (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21900", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21900)
                    clear_letter()
                    set_state(lv10)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21903", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21903)
                    clear_letter()
                    set_state(lv10)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Katliam Kürdanı (Bıçak)","Hayal Kapanı (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21901", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21901)
                    clear_letter()
                    set_state(lv10)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21902", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21902)
                    clear_letter()
                    set_state(lv10)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21900", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21900)
                clear_letter()
                set_state(lv10)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Elf Öpücüğü (Çan)","Dul İntikamcı (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21904", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21904)
                    clear_letter()
                    set_state(lv10)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21905", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21905)
                    clear_letter()
                    set_state(lv10)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21906", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21906)
                clear_letter()
                set_state(lv10)
            end
        end
    end
    state lv10 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 10 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 10 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Kavurucu Öfke (Tek El)","Obsidyen Çekici (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21910", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21910)
                    clear_letter()
                    set_state(lv20)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21913", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21913)
                    clear_letter()
                    set_state(lv20)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Elf Pençesi (Bıçak)","Ağıt (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21911", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21911)
                    clear_letter()
                    set_state(lv20)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21912", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21912)
                    clear_letter()
                    set_state(lv20)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21910", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21910)
                clear_letter()
                set_state(lv20)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Valkür Çağrısı (Çan)","Sessiz Lanet (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21914", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21914)
                    clear_letter()
                    set_state(lv20)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21915", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21915)
                    clear_letter()
                    set_state(lv20)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21916", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21916)
                clear_letter()
                set_state(lv20)
            end
        end
    end           
    state lv20 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 20 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 20 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Kader Kılıcı (Tek El)","Kan Anlaşması (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21920", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21920)
                    clear_letter()
                    set_state(lv30)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21923", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21923)
                    clear_letter()
                    set_state(lv30)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Rüzgar Şişi (Bıçak)","Ejderha Nefesi (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21921", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21921)
                    clear_letter()
                    set_state(lv30)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21922", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21922)
                    clear_letter()
                    set_state(lv30)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21920", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21920)
                clear_letter()
                set_state(lv30)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Fırtına Çağrısı (Çan)","Gölge Dansçısı (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21924", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21924)
                    clear_letter()
                    set_state(lv30)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21925", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21925)
                    clear_letter()
                    set_state(lv30)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21926", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21926)
                clear_letter()
                set_state(lv30)
            end
        end
    end
    state lv30 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 30 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 30 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end   
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Ruh Hırsızı (Tek El)","Karar (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21930", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21930)
                    clear_letter()
                    set_state(lv40)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21933", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21933)
                    clear_letter()
                    set_state(lv40)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Ruh Oymacısı (Bıçak)","Fırtına Elçisi (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21931", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21931)
                    clear_letter()
                    set_state(lv40)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21932", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21932)
                    clear_letter()
                    set_state(lv40)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21930", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21930)
                clear_letter()
                set_state(lv40)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Gürültü Yankısı (Çan)","Rüzgar Şarkısı (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21934", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21934)
                    clear_letter()
                    set_state(lv40)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21935", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21935)
                    clear_letter()
                    set_state(lv40)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21936", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21936)
                clear_letter()
                set_state(lv40)
            end
        end
    end           
    state lv40 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 40 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 40 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end   
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Çelik Şarkısı (Tek El)","Kıyamet (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21940", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21940)
                    clear_letter()
                    set_state(lv50)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21943", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21943)
                    clear_letter()
                    set_state(lv50)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Ay Işığı Neşteri (Bıçak)","Gölge Yaprağı (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21941", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21941)
                    clear_letter()
                    set_state(lv50)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21942", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21942)
                    clear_letter()
                    set_state(lv50)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21940", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21940)
                clear_letter()
                set_state(lv50)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Onur Sedası (Çan)","Kuzgun Pençesi (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21944", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21944)
                    clear_letter()
                    set_state(lv50)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21945", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21945)
                    clear_letter()
                    set_state(lv50)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21946", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21946)
                clear_letter()
                set_state(lv50)
            end
        end
    end   
    state lv50 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 50 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 50 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end       
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Balmung Mirası (Tek El)","Gök Gürültüsü Darbesi (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21950", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21950)
                    clear_letter()
                    set_state(lv60)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21953", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21953)
                    clear_letter()
                    set_state(lv60)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Ölüm Perisi (Bıçak)","Titan Fısıltısı (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21951", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21951)
                    clear_letter()
                    set_state(lv60)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21952", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21952)
                    clear_letter()
                    set_state(lv60)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21950", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21950)
                clear_letter()
                set_state(lv60)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Çınlayan İntikam (Çan)","Belialin Savaş Yelpazesi (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21954", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21954)
                    clear_letter()
                    set_state(lv60)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21955", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21955)
                    clear_letter()
                    set_state(lv60)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21956", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21956)
                clear_letter()
                set_state(lv60)
            end
        end
    end       
    state lv60 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 60 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 60 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end       
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Askalahel (Tek El)","Tanrısal Karanlık (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21960", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21960)
                    clear_letter()
                    set_state(lv70)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21963", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21963)
                    clear_letter()
                    set_state(lv70)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Öfkeli Diken (Bıçak)","Tanrısal Bağ (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21961", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21961)
                    clear_letter()
                    set_state(lv70)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21962", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21962)
                    clear_letter()
                    set_state(lv70)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21960", 1)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21960)
                clear_letter()
                set_state(lv70)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Son Darbe (Çan)","Nexus (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21964", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21964)
                    clear_letter()
                    set_state(lv70)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21965", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21965)
                    clear_letter()
                    set_state(lv70)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21966", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21966)
                clear_letter()
                set_state(lv70)
            end
        end
    end       
    state lv70 begin
        when login or levelup with pc.get_level() >= 70 and game.get_gorev_durum(29) begin --GRV_BEGINER_WEAPON
            send_letter("Genç kahramanlar için silah")
        end
        
        when button or info begin
            if pc.get_level() < 70 then
                say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
                say("")
                say_reward("Bu seviyede bu silaha sahip olamazsın.")
                return
            end   
            say_title("Genç kahramanlar için silahlar")
            say("")
            say("Genç kahraman en cesur savaşçı olarak nam saldın")
            say("ama hala tecrübe ve güce ihtiyacın var. Ejderha")
            say("Tanrısı bu krallığın umudu olarak seni koruyup")
            say("kollayacak ve sana maceralarında belli bir süre")
            say("kullanabileceğin bir silah sunacak.")
            wait()
            if pc.get_job() == 0 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Merasim (Tek El)","Brahindul (Çift El)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21970", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21970)
                    clear_letter()
                    set_state(__end__)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21973", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21973)
                    clear_letter()
                    set_state(__end__)
                end
            elseif pc.get_job() == 1 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Kral Katili (Bıçak)","Ependrion (Yay)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21971", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21971)
                    clear_letter()
                    set_state(__end__)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21972", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21972)
                    clear_letter()
                    set_state(__end__)
                end
            elseif pc.get_job() == 2 then
                pc.give_item2_select("21970", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21970)
                clear_letter()
                set_state(__end__)
            elseif pc.get_job() == 3 then
                say_title("Silahını seç    ")
                say("")
                say("Silahını seç: ")
                local s = select("Ölüm Öpücüğü (Çan)","Kor Glash (Yelpaze)")
                if s == 1 then
                    pc.give_item2_select("21974", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21974)
                    clear_letter()
                    set_state(__end__)
                elseif s == 2 then
                    pc.give_item2_select("21975", 1)
                    item.set_attribute(0, 72, 10)
                    say_title("Başarılı!")
                    say("")
                    say_reward("Yeni Silahın: ")
                    say_item_vnum(21975)
                    clear_letter()
                    set_state(__end__)
                end
            elseif pc.get_job() == 4 then
                pc.give_item2_select("21976", 1)
                item.set_attribute(0, 72, 10)
                say_title("Başarılı!")
                say("")
                say_reward("Yeni Silahın: ")
                say_item_vnum(21976)
                clear_letter()
                set_state(__end__)
            end
        end
    end
    state __end__ begin
    end
 

Tunay SEZER

Hayat işte ne getireceği belli değil...
Admin
Teknik Sorumlu
Hakem
Vip Üye
T.C Vatandaşı
24 Şub 2020
1,005
211
Çevrimiçi zamanı
6d 22h 30m
53
Best answers
0
Oyuncu
-
Konu paylaşımınız için teşekkürler, başarılar :)
 

sTRoffical

İnsan büyür beşikte, Mezarda yatmak için!
Admin
T.C Vatandaşı
27 Mar 2020
840
141
Çevrimiçi zamanı
3d 21h 21m
33
IĞDIR
Best answers
0
Oyuncu
Csgo, valorant, pubg
Başarılı bir konu olmuş teşekkürler.
 

mustafabptr

Onaylanmış Üye
Onaylanmış Üye
2 Nis 2020
340
13
Çevrimiçi zamanı
3h 19m
18
Best answers
0
Konu için teşekkürler.
 
Üst