Oyun Ortağım sunucu Hizmetleri
  • Ana sayfa
  • Forumlar
  • Sosyal Medya
  • İnstagram
  • Hashtag Kullanımında Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Wajwakana

    Onaylanmış Üye
    Onaylanmış Üye
    29 Kas 2020
    11
    0
    Çevrimiçi zamanı
    3h 3m
    1
    Best answers
    0
    Oyuncu
    Metin2/Seafight/Popmundo
    Hashtag-marketing-tactics.png

    Hashtagler, özellikle Instagram’da belli konuları takip etmek isteyen kullanıcılar için oldukça önemli. Markalar ise hashtag kullanımını, hedef kitlesine ulaşmakta en iyi araçlardan biri olarak görmektedir. Hashtag kullanmak, içeriklerin daha çok beğenilmesine ve daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olur. Ancak bu noktada dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır.

    Özellikle Instagram’da markaların en çok düştüğü hatalardan biri, daha fazla kişiye ulaşmak için gönderi içerisinde çok fazla hashtag kullanmaktır. Bu firmaların kurumsal kimliğine gölge düşürebilmektedir. Buna ek olarak mevcut takipçilerinin de firmaya karşı antipati besleyip, takipten ayrılmalarına sebebiyet verebilir. Doğru olan, gönderi metninde sadece firma ya da projenin kurumsal hashtagini kullanmak, konuyla ilgili diğer hashtagleri yorum kısmında ayrıca paylaşmak olacaktır.


    Instagram’ı marka yönetimi için kullanacak firmaların çok iyi bir hashtag stratejisi ve planı olmalıdır. Paylaşımların amacı ve düzeni olmadığı zaman, hedef kitleye ulaşmak uzun zaman alabilir.


    Instagram, bir gönderide 30 hashtag kullanımına izin vermektedir. Ancak bu bir gönderi içerisinde, 30 hashtag hakkını da kullanmanız anlamına gelmez.


    Paylaşılan içerik ile ilgisi olmayan hashtagleri kullanmak, hedef kitlenizle aranızda uçurum açılmasına yol açacaktır. Bu firmanın sosyal medya üzerindeki hedefinden uzaklaşmasına neden olabilir. Paylaşılan içerik ve görsel ile ilgili hashtaglere ağırlık verildiği takdirde, proje veya firmanın amacına ulaşması daha çabuk olacaktır.


    Markanızın bulunduğu sektör ile ilgili popüler hashtagleri kullanmak doğru bir seçimdir. Burada örnek verecek olursak; otomotiv sektöründe bulunan bir firmanın, gıda sektörünü ilgilendiren hashtagler kullanması alakasız ve amacından uzaklaşmasına neden olacaktır.


    Bunların yanında belirlediğiniz hashtagleri kullanmadan önce, Instagram’da aratıp popülerliğini analiz etmek doğru bir adım olacaktır. Hashtag analizinizi gerçekleştirirken; TagBoard, Keyhole.co, Hashtracking gibi web sitelerinden yararlanabilirsiniz.


    Markanızın sosyal medya üzerindeki hedef kitlesine ulaşmasını, bu püf noktalarını dikkate alarak kolaylaştırabilirsiniz.
     

    YunusBey

    𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓮𝓼𝓽 𝓞𝓷𝓮
    Sosyal Medya Yetkilisi
    Süper Moderator
    Ayın Yönetim Üyesi
    T.C Vatandaşı
    21 Mar 2021
    1,149
    269
    Çevrimiçi zamanı
    5d 16h 21m
    53
    Kıbrıs
    ynsdgn.com
    Best answers
    0
    Oyuncu
    Point Blank, Metin2
    Teşekkürler yararlı konu.
     
    Üst