Level görevleri questi (düzenlenmiş 1-120 ye göre ayarlanmış durumda)

Eskiz

🇹🇷 Bozkurtlar Diriliyor 🇹🇷
Onaylanmış Üye
27 Mar 2020
466
29
Çevrimiçi zamanı
1d 3h 20m
18
Antalya
www.aktifhost.net
Best answers
0
PHP:
state start begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 10 begin
        send_letter("Savas ustasi (10Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_10start)
    end
end

state lvGorevleri_10start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("Tebrikler 10lv. oldun artik egitime baslayabilirsin")
        say("Ancak savas ustasi önce kendini kanitlamani istiyor,")
        say("Kendini kanitlamak icin önce bagzi canavarlarla savasmalisin!")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Hayvanlara karsi güc verilecektir.")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(691))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8003))
    end
    when 691.kill or 8003.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_ANIMAL , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_10end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_10end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 20 begin
        send_letter("Savas ustasi (20lv) ")
        setstate(lvGorevleri_20start)
    end
end

state lvGorevleri_20start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("20 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 seytanlara karsi güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(5163))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8005))
    end
    when 5163.kill or 8005.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_DEVIL , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_20end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_20end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 30 begin
        send_letter("Savas ustasi (30Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_30start)
    end
end

state lvGorevleri_30start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("30 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 ölümsüzlere karsi güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(1304))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8006))
    end
    when 1304.kill or 8006.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_UNDEAD , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_30end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_30end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 40 begin
        send_letter("Savas ustasi (40Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_40start)
    end
end

state lvGorevleri_40start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("40 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Canlilik verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(2091))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8008))
    end
    when 2091.kill or 8008.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.CON , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_40end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_40end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 50 begin
        send_letter("Savas ustasi (50Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_50start)
    end
end

state lvGorevleri_50start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("50 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Güç verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(1901))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8011))
    end
    when 1901.kill or 8011.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.STR , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_50end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_50end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 60 begin
        send_letter("Savas ustasi (60Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_60start)
    end
end

state lvGorevleri_60start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("60 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Dex verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Zeka verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(1304))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8012))
    end
    when 1304.kill or 8012.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.DEX , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                affect.add_collect(apply.INT , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_60end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_60end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 70 begin
        send_letter("Savas ustasi (70Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_70start)
    end
end

state lvGorevleri_70start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("70 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Delici  verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(2206))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8014))
    end
    when 2206.kill or 8014.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.PENETRATE_PCT , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_70end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_70end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 75 begin
        send_letter("Savas ustasi (70Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_75start)
    end
end

state lvGorevleri_75start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("75 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; +1000 Max. HP verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(2598))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8016))
    end
    when 2298.kill or 8016.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.MAX_HP , 1000 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_70end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_75end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 80 begin
        send_letter("Savas ustasi (80Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_80start)
    end
end

state lvGorevleri_80start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("80 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Kritik  verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(1093))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8025))
    end
    when 1093.kill or 8025.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.CRITICAL_PCT , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_80end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_80end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 85 begin
        send_letter("Savas ustasi (85Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_90start)
    end
end

state lvGorevleri_85start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("90 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Canavarlara karsi güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(2092))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8026))
    end
    when 2092.kill or 8026.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_MONSTER , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet AYARLANMADI
                set_state(lvGorevleri_85end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_85end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 90 begin
        send_letter("Savas ustasi (90Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_90start)
    end
end



state lvGorevleri_90start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("90 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 30 Saldiri Degeri verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(2493))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8027))
    end
    when 2092.kill or 8027.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS , 30 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_90end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_90end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 95 begin
        send_letter("Savas ustasi (95Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_95start)
    end
end

state lvGorevleri_95start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("95 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Metinlere Karsi Güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(6091))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8051))
    end
    when 6091.kill or 8051.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_STONE , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_90end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_95end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 100 begin
        send_letter("Savas ustasi (100Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_100start)
    end
end


state lvGorevleri_100start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("100 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 10 Bosslara Karsi Güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(6191))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8053))
    end
    when 6191.kill or 8053.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_BOSS , 10 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_100end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_100end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 105 begin
        send_letter("Savas ustasi (105Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_105start)
    end
end

state lvGorevleri_105start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("105 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 Savasciya Karsi Güc verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 yari insanlara Karsi Güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(6418))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8055))
    end
    when 8055.kill or 8053.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_WARRIOR , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_105end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_105end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 110 begin
        send_letter("Savas ustasi (110Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_110start)
    end
end

state lvGorevleri_110start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("110 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 ninjaya Karsi Güc verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 yari insanlara Karsi Güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(3964))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8059))
    end
    when 3964.kill or 8059.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_ASSASSIN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_110end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_110end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 115 begin
        send_letter("Savas ustasi (115Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_115start)
    end
end

state lvGorevleri_115start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("115 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 suraya Karsi Güc verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 yari insanlara Karsi Güc verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(55264))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8061))
    end
    when 55264.kill or 8061.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_SURA , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                set_state(lvGorevleri_115end)
            end
        end
    end
end

state lvGorevleri_115end begin
    when login or levelup with pc.get_level() >= 120 begin
        send_letter("Savas ustasi (120Lv) ")
        setstate(lvGorevleri_120start)
    end
end

state lvGorevleri_120start begin
    when button or info begin
        say_title("Savas Ustasi")
        say("115 Lv. oldun artik bir sonraki seviyeye geçebilirsin.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 saman Karsi Güc verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 lycan Karsi Güc verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 5 yari insanlara Karsi Güc verilecektir.")
        say("Bu görevi tamamladiginda sana; 50 EP Kuponu verilecektir.")
        say("")
        say("Öldürmen gereken yaratığın adı: "..mob_name(101))
        say("Kırman gereken metnin adı: "..mob_name(8061))
    end
    when 101.kill or 8061.kill begin
        local count = pc.getqf("state") + 1
        if count <= 2 then
            pc.setqf("state", count)
            if count == 2 then
                say_title("Görevi tamamladın!")
                say("İşte ödülün:")
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_SHAMAN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_WOLFMAN , 5 , 60*60*24*365*60) --ödül vnum,adet
                pc.give_item2(80015,1)    --ödül vnum,adet
                set_state(__COMPLETE__)
            end
        end
    end
end

state __COMPLETE__ begin
end
 

Tunay SEZER

Hayat işte ne getireceği belli değil...
Admin
Teknik Sorumlu
Hakem
Vip Üye
T.C Vatandaşı
24 Şub 2020
1,005
211
Çevrimiçi zamanı
6d 22h 30m
53
Best answers
0
Oyuncu
-
Konu paylaşımınız için teşekkürler, başarılar :)
 

sTRoffical

İnsan büyür beşikte, Mezarda yatmak için!
Admin
T.C Vatandaşı
27 Mar 2020
840
141
Çevrimiçi zamanı
3d 21h 21m
33
IĞDIR
Best answers
0
Oyuncu
Csgo, valorant, pubg
Başarılı bir konu olmuş teşekkürler.
 

mustafabptr

Onaylanmış Üye
Onaylanmış Üye
2 Nis 2020
340
13
Çevrimiçi zamanı
3h 19m
18
Best answers
0
Konu için teşekkürler.
 
Üst