- 27 Nis 2021
- 14
- 6
- Çevrimiçi zamanı
- 3h 52m
- 1
- 24
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- metin2

Saygın okuyucuları, her konunun güncel halini sizlere sunmaktan mutluyuz.
Nasıl yapılır.
WinSCP ve Fillezillaya bağlanıyoruz.
/usr/game/share/local/turkey/map Klasörüne bağlanıyoruz.
Karşınıza çıkan yerlerde maplar var.
Herhangi bir map'in içine giriyoruz Npc.Txt Klasörünü açıyoruz.
Ve sabitlemek istediğimiz npc'yi CTRL F yaparak aratıyoruz.
Örnegin CTRL-F > 9003
Ve karşınıza gelen kodlarda kordinatlar olacaktır,
Örnek:m 388 618 0 0 0 (1) 1m 100 1 9003> Parantez içinde olan yer npc'nin nereye bakacağıdır.
Mob proto da ekli olan bir Boos veya Bineği Npc Nasıl Yaparız?
Navicat>player>mob proto sağ tık> Extracte SQL file.
Masaüstüne gelen SQL dosyasına sağ tık yapıp edit with notepad++ ile açınız.
sonra Örnek olarak Manu'
Ctrl f>Manu>Vnum Kopyalıyoruz.
Sonra npc.txt'ye geri geliyoruz Bir alt satıra iniyoruz.
Ve şunu yazıyoruz:
m 388 618 0 0 0 (1) 1m 100 1 71199 (71199 Manu Kodudur)
İYİ KODLAMALAR DİLERİM!
Nasıl yapılır.
WinSCP ve Fillezillaya bağlanıyoruz.
/usr/game/share/local/turkey/map Klasörüne bağlanıyoruz.
Karşınıza çıkan yerlerde maplar var.
Herhangi bir map'in içine giriyoruz Npc.Txt Klasörünü açıyoruz.
Ve sabitlemek istediğimiz npc'yi CTRL F yaparak aratıyoruz.
Örnegin CTRL-F > 9003
Ve karşınıza gelen kodlarda kordinatlar olacaktır,
Örnek:m 388 618 0 0 0 (1) 1m 100 1 9003> Parantez içinde olan yer npc'nin nereye bakacağıdır.
Mob proto da ekli olan bir Boos veya Bineği Npc Nasıl Yaparız?
Navicat>player>mob proto sağ tık> Extracte SQL file.
Masaüstüne gelen SQL dosyasına sağ tık yapıp edit with notepad++ ile açınız.
sonra Örnek olarak Manu'
Ctrl f>Manu>Vnum Kopyalıyoruz.
Sonra npc.txt'ye geri geliyoruz Bir alt satıra iniyoruz.
Ve şunu yazıyoruz:
m 388 618 0 0 0 (1) 1m 100 1 71199 (71199 Manu Kodudur)
Moderatör tarafında düzenlendi: