Tunay SEZER
Hayat işte ne getireceği belli değil...
Admin
Teknik Sorumlu
Hakem
Vip Üye
T.C Vatandaşı
- 24 Şub 2020
- 1,005
- 211
- Çevrimiçi zamanı
- 6d 22h 30m
- 53
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- -

Minecraft Okçuluk Yarışması Mini Oyun
En belirgin mini oyunlardan biri okçuluk yarışması. Bir yarışma düzenleyerek ve en iyi “Robin Hood” un kim olduğunu bularak kolayca kurulabilir ve tüm sunucu için eğlenceli olabilir.
Hedefler kolayca yapılabilir, ancak hedeflerin kendilerini vurması zor olabilir. Bazıları bir blok veya bir yüzük halkası kadar basit olabilir, bazıları ise hareketli bir hedef veya okun gidebileceği küçük bir açıklık kadar zor olabilir.
“Bullseye”

Bu, yaratılması en kolay hedeftir. Farklı renkteki diğer bloklarla (ve benzeri şeylerle çevrili) basit bir blok, yarışmalarda eleme niteliği taşıyan mükemmel bir hedef oluşturacaktır.
Bu hedeflerden 3 veya daha fazlasından oluşan basit bir kurulum, farklı mesafelerde, bir sonraki tura geçmek için vurmaları gereken minimum puanları ayarlayarak oyuncu sayısını azaltmanın kolay bir yolunu sağlayacaktır.
Tabii ki, tüm rekabet de sadece bu hedeflerden yapılabilir, ancak oldukça hızlı bir şekilde sıkıcı hale gelecektir.
“Hole in the Wall”

Bu hedef biraz daha fazla beceri gerektirir. Oyuncuların 1 blokluk bir delikten (veya belki de daha büyük) atış yapmaları ve diğer taraftaki bir tabloya vurmaları gerekir. Resim bir okla vurulursa düşecek, böylece birisinin hedefe ulaşıp ulaşmadığını görmek kolaydır.
Ayrıca, bu deliklerden yaklaşık 5 tanesini, arkalarında küçük 1 blok tablo olacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Öyleyse, resimleri kimin en hızlı çekebildiğini görün, ancak sadece 5 ok kullanarak.
Odd angles
Oklar, bir sonraki hedefimizi oluşturmak için mükemmel olan yerçekiminden etkilenir.
2 farklı sürüm oluşturduk, ilki, belirli bir alanda durup bir çitin üzerinden ateş etmenizi gerektirir. Bu alanda nerede durduğunuz ve kullandığınız açı, okun ne kadar ve ne kadar ineceğini belirleyecektir. Bu, okçular, hedefi vurmak için iyi miktarda yay becerisine ihtiyaç duyacakları anlamına gelir. Okçuların hedefi görebildiği en az birkaç blok kullandığınızdan emin olun, imkansız bir atış yapmayın.
İkinci versiyonda, zeminde küçük bir boşluk bırakarak yüzeyin altına 1 blok resim koyduk. Sadece dik açıyla hafifçe görülebilir, ancak ihtiyacınız olan açının daha kolay tahmin edilebildiği için ilk versiyonumuzdan çok daha kolay.
“The windmill”

Minyatür golf oynamış olan herkes büyük olasılıkla yel değirmeni mücadelesiyle karşılaşmış olacak. Ne hakkında konuştuğum hakkında hiçbir fikriniz olmayanlar için, yel değirmeni bıçakları dönecek ve topun vurulması gereken tüm yolu sürekli olarak engelleyecektir. Bu, golf topunu deliğe sokmak için atışınızı (veya şanslı şekilde) zamanlamanız gerektiği anlamına gelir.
Bu, açıkça dönen bir yel değirmeni olmasa da, minecraft'ta kolayca yeniden yaratılabilir. Redstone saati olan basit bir yapışkan piston sistemi, okun sabit bir ritimle ateşlenebildiği tek deliği tıkamanıza izin verecektir.
Okçular atışlarını mükemmel bir şekilde zamanlamak zorunda kalacaklar veya hedeflerini kaçıracaklar. Kullanılan okların miktarına puan vermek veya arşive sadece birkaç ok vermek, bu hedefi grubu daha fazla kesmek ve bir kazanana bir adım daha yaklaşmak için iyi bir yol yapar.
Rapid Fire
Hızlı ateş hedefleri, en kısa sürede hedeflere ulaşmakla ilgilidir. Ok miktarını sınırlayabilir veya oyuncuların her hedefe ulaşana kadar ateş etmesine izin verebilirsiniz.
Hedefler herhangi bir şey olabilir, ancak en iyi hedefler genellikle çit direklerinde veya resminde çeteler olmasına rağmen kolayca vurulabilir, bu da gerçekten hedefi vurup vurmadığınızı görmeyi kolaylaştırır.
Lucky Shoot
Bu hedefler genellikle en son kullanılan ve kazananı belirleyecektir. Hedefin yetenekli veya şanslı oyuncular tarafından yapılabilmesine rağmen, neredeyse imkansız olduğu varsayılıyor.
Hedef, belki de oyuncuların ateş etmesi gereken bir dağın dibinde, çok uzağa yerleştirilmiş basit bir blok olabilir.
Ayrıca, “Yel Değirmeni” nin aşırı bir sürümü gibi, neredeyse çeşitli pistonlar tarafından sürekli olarak engellenen bir hedef olabilir.
“Horsemans”
Okçular, hedefleri bir kez geçecek olan bir minecart'a girmek zorunda kalacaklar ya da okçulara hedefe ulaşma şansı vermek için ileri geri gidip gelebilecek.
Tekneler kullanılabilir, ancak hareketleri oyuncunun fare açısından etkilenir, bu nedenle oyuncunun vurma şansı olması için suyun hedefe doğru akması gerekir.
Eyerler domuzları da kullanılabilir. Oyuncular, ateş etmeden önce domuzun hareket etmeyi bırakması için sabırla beklemek zorunda kalacaklardır, domuzun ani hareket etmesi atışları mahvedebilir ve oyuncunun rekabeti kaybetmesine neden olabilir.
En belirgin mini oyunlardan biri okçuluk yarışması. Bir yarışma düzenleyerek ve en iyi “Robin Hood” un kim olduğunu bularak kolayca kurulabilir ve tüm sunucu için eğlenceli olabilir.
Hedefler kolayca yapılabilir, ancak hedeflerin kendilerini vurması zor olabilir. Bazıları bir blok veya bir yüzük halkası kadar basit olabilir, bazıları ise hareketli bir hedef veya okun gidebileceği küçük bir açıklık kadar zor olabilir.
“Bullseye”

Bu, yaratılması en kolay hedeftir. Farklı renkteki diğer bloklarla (ve benzeri şeylerle çevrili) basit bir blok, yarışmalarda eleme niteliği taşıyan mükemmel bir hedef oluşturacaktır.
Bu hedeflerden 3 veya daha fazlasından oluşan basit bir kurulum, farklı mesafelerde, bir sonraki tura geçmek için vurmaları gereken minimum puanları ayarlayarak oyuncu sayısını azaltmanın kolay bir yolunu sağlayacaktır.
Tabii ki, tüm rekabet de sadece bu hedeflerden yapılabilir, ancak oldukça hızlı bir şekilde sıkıcı hale gelecektir.
“Hole in the Wall”

Bu hedef biraz daha fazla beceri gerektirir. Oyuncuların 1 blokluk bir delikten (veya belki de daha büyük) atış yapmaları ve diğer taraftaki bir tabloya vurmaları gerekir. Resim bir okla vurulursa düşecek, böylece birisinin hedefe ulaşıp ulaşmadığını görmek kolaydır.
Ayrıca, bu deliklerden yaklaşık 5 tanesini, arkalarında küçük 1 blok tablo olacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Öyleyse, resimleri kimin en hızlı çekebildiğini görün, ancak sadece 5 ok kullanarak.
Odd angles
Oklar, bir sonraki hedefimizi oluşturmak için mükemmel olan yerçekiminden etkilenir.
2 farklı sürüm oluşturduk, ilki, belirli bir alanda durup bir çitin üzerinden ateş etmenizi gerektirir. Bu alanda nerede durduğunuz ve kullandığınız açı, okun ne kadar ve ne kadar ineceğini belirleyecektir. Bu, okçular, hedefi vurmak için iyi miktarda yay becerisine ihtiyaç duyacakları anlamına gelir. Okçuların hedefi görebildiği en az birkaç blok kullandığınızdan emin olun, imkansız bir atış yapmayın.
İkinci versiyonda, zeminde küçük bir boşluk bırakarak yüzeyin altına 1 blok resim koyduk. Sadece dik açıyla hafifçe görülebilir, ancak ihtiyacınız olan açının daha kolay tahmin edilebildiği için ilk versiyonumuzdan çok daha kolay.
“The windmill”

Minyatür golf oynamış olan herkes büyük olasılıkla yel değirmeni mücadelesiyle karşılaşmış olacak. Ne hakkında konuştuğum hakkında hiçbir fikriniz olmayanlar için, yel değirmeni bıçakları dönecek ve topun vurulması gereken tüm yolu sürekli olarak engelleyecektir. Bu, golf topunu deliğe sokmak için atışınızı (veya şanslı şekilde) zamanlamanız gerektiği anlamına gelir.
Bu, açıkça dönen bir yel değirmeni olmasa da, minecraft'ta kolayca yeniden yaratılabilir. Redstone saati olan basit bir yapışkan piston sistemi, okun sabit bir ritimle ateşlenebildiği tek deliği tıkamanıza izin verecektir.
Okçular atışlarını mükemmel bir şekilde zamanlamak zorunda kalacaklar veya hedeflerini kaçıracaklar. Kullanılan okların miktarına puan vermek veya arşive sadece birkaç ok vermek, bu hedefi grubu daha fazla kesmek ve bir kazanana bir adım daha yaklaşmak için iyi bir yol yapar.
Rapid Fire
Hızlı ateş hedefleri, en kısa sürede hedeflere ulaşmakla ilgilidir. Ok miktarını sınırlayabilir veya oyuncuların her hedefe ulaşana kadar ateş etmesine izin verebilirsiniz.
Hedefler herhangi bir şey olabilir, ancak en iyi hedefler genellikle çit direklerinde veya resminde çeteler olmasına rağmen kolayca vurulabilir, bu da gerçekten hedefi vurup vurmadığınızı görmeyi kolaylaştırır.
Lucky Shoot
Bu hedefler genellikle en son kullanılan ve kazananı belirleyecektir. Hedefin yetenekli veya şanslı oyuncular tarafından yapılabilmesine rağmen, neredeyse imkansız olduğu varsayılıyor.
Hedef, belki de oyuncuların ateş etmesi gereken bir dağın dibinde, çok uzağa yerleştirilmiş basit bir blok olabilir.
Ayrıca, “Yel Değirmeni” nin aşırı bir sürümü gibi, neredeyse çeşitli pistonlar tarafından sürekli olarak engellenen bir hedef olabilir.
“Horsemans”
Okçular, hedefleri bir kez geçecek olan bir minecart'a girmek zorunda kalacaklar ya da okçulara hedefe ulaşma şansı vermek için ileri geri gidip gelebilecek.
Tekneler kullanılabilir, ancak hareketleri oyuncunun fare açısından etkilenir, bu nedenle oyuncunun vurma şansı olması için suyun hedefe doğru akması gerekir.
Eyerler domuzları da kullanılabilir. Oyuncular, ateş etmeden önce domuzun hareket etmeyi bırakması için sabırla beklemek zorunda kalacaklardır, domuzun ani hareket etmesi atışları mahvedebilir ve oyuncunun rekabeti kaybetmesine neden olabilir.