Fendrix
𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓮𝓼𝓽 𝓞𝓷𝓮
Co Admin
Portal Yetkilisi
Hosting Yetkilisi
Teknik Sorumlu
Hakem
Yarışma Organizatörü
Developer
- 21 Mar 2021
- 1,316
- 370
- Çevrimiçi zamanı
- 7d 9h 4m
- 153
- Best answers
- 0
- Oyuncu
- Metin2

Şikayetçiyim Kategorisinin Amacı
Forumda artık iyice artan ticaret ve ortaya çıkan uyuşmazlıkların bir şekilde çözülmesi amaçlıdır. Tabi ki biz mahkeme değiliz, sadece forum içerisindeki düzeni sağlamak amaçlı bir karar alacağız. Taraflar tüm durumlarda haklarını yasal yollardan arayabilirler, bu gibi durumlarda Oyunortağım olarak sorumluluğumuz yoktur, yazdığınız tüm mesajlar ve yaptığınız tüm işlemler tarafları bağlar.
Şikayetçiyim Kategorisi Kuralları
1-Açılan konularda mutlaka kanıt bulunmalıdır, kanıtsız şikayetler onaylanmaz, ısrarla kanıtsız konu açılması durumunda yönetim ceza uygulayabilir,
2- Küfür, hakaret veya kişilik haklarını ihlal eden mesajlar silinir, bunu yapan üyeye ceza verilebilir,
3- Bu kategoriye şikayet konusu açan üye Oyunortağım hakemliğini kabul etmiş sayılır ve yöneticilerin vereceği her türlü kararı kabul edeceğini baştan garanti etmiş olur,
4- Şikayet konularıyla ilgili verilen kararlar için tekrar şikayet konusu açılamaz, bu kurala uymayan üyeler forumdan uzaklaştırılabilir,
5- oyunortagim.com, Oyunortağım yönetimi veya herhangi bir oyunortağım servisi ile ilgili şikayet konusu açılamaz, bu gibi durumlarda doğrudan adminlerle iletişime geçebilirsiniz ( Forumda ticaret yapan yönetim üyeleri hariç, ticaret yapan yönetim üyelere normal üyeler için geçerli kurallar uygulanır )
6- Yukarıda yazılı olmasa bile Oyunortağımyönetimi çeşitli durumlarda insiyatif kullanarak karar verebilir,
Şikayetçiyim Konu Şablonu
Şikayetçi Olduğum üye : Üyenin forum profil linki
Şikayet nedenim : Şikayet nedeni kısa, öz ve anlaşılır şekilde yazılmalı
Kanıtlar : Olaya ait kanıtlar eklenmeli. ( dekont, skype konuşmaları vb )
Şablona uymak zorunlu değildir fakat bu bilgileri mutlaka vermeniz gerekir, ek bilgiler verebilirsiniz.
Forumda artık iyice artan ticaret ve ortaya çıkan uyuşmazlıkların bir şekilde çözülmesi amaçlıdır. Tabi ki biz mahkeme değiliz, sadece forum içerisindeki düzeni sağlamak amaçlı bir karar alacağız. Taraflar tüm durumlarda haklarını yasal yollardan arayabilirler, bu gibi durumlarda Oyunortağım olarak sorumluluğumuz yoktur, yazdığınız tüm mesajlar ve yaptığınız tüm işlemler tarafları bağlar.
Şikayetçiyim Kategorisi Kuralları
1-Açılan konularda mutlaka kanıt bulunmalıdır, kanıtsız şikayetler onaylanmaz, ısrarla kanıtsız konu açılması durumunda yönetim ceza uygulayabilir,
2- Küfür, hakaret veya kişilik haklarını ihlal eden mesajlar silinir, bunu yapan üyeye ceza verilebilir,
3- Bu kategoriye şikayet konusu açan üye Oyunortağım hakemliğini kabul etmiş sayılır ve yöneticilerin vereceği her türlü kararı kabul edeceğini baştan garanti etmiş olur,
4- Şikayet konularıyla ilgili verilen kararlar için tekrar şikayet konusu açılamaz, bu kurala uymayan üyeler forumdan uzaklaştırılabilir,
5- oyunortagim.com, Oyunortağım yönetimi veya herhangi bir oyunortağım servisi ile ilgili şikayet konusu açılamaz, bu gibi durumlarda doğrudan adminlerle iletişime geçebilirsiniz ( Forumda ticaret yapan yönetim üyeleri hariç, ticaret yapan yönetim üyelere normal üyeler için geçerli kurallar uygulanır )
6- Yukarıda yazılı olmasa bile Oyunortağımyönetimi çeşitli durumlarda insiyatif kullanarak karar verebilir,
Şikayetçiyim Konu Şablonu
Şikayetçi Olduğum üye : Üyenin forum profil linki
Şikayet nedenim : Şikayet nedeni kısa, öz ve anlaşılır şekilde yazılmalı
Kanıtlar : Olaya ait kanıtlar eklenmeli. ( dekont, skype konuşmaları vb )
Şablona uymak zorunlu değildir fakat bu bilgileri mutlaka vermeniz gerekir, ek bilgiler verebilirsiniz.